Bilder bulten 12/07/09

Juste! Jag var påväg tillbaka mot stan från fiket å hade en tjej bakpå hojen som inte gillar att åka fort i kurvorna, så jag körde lungt och fint.

I en kurva kommer en repsol hoj åkandes mot mig mitt i min fil, även han hade en bak på hojen. Kunde slutat illa det där men han vejde åt rätt håll och jag la mig så långt till höger jag kunde. Hmmm, fattar inte varför han skar kurvan sådär .... farligt farligt

Man ser en del intressanta kurvskärningar när man står där och plåtar... sist jag var ute så var det minst två stycken som låg på fel sida och fick räta upp pga möte i fotokurvan.

Snygga bilder förresten! :tummenupp

Juste! Jag var påväg tillbaka mot stan från fiket å hade en tjej bakpå hojen som inte gillar att åka fort i kurvorna, så jag körde lungt och fint.

I en kurva kommer en repsol hoj åkandes mot mig mitt i min fil, även han hade en bak på hojen. Kunde slutat illa det där men han vejde åt rätt håll och jag la mig så långt till höger jag kunde. Hmmm, fattar inte varför han skar kurvan sådär .... farligt farligt

Jag fick möte av 3st som låg och naggade i min fil....den ena lite väl mycke över så han fick justera 2ggr för att komma över på sin sida.

Gick inte ens spec fort för dem...eller mig heller som tur var.

till dej med orange gsxr som körde efter en svart daytona 675, vad gillade du styrfladdret jag fick över den svarta höga lagningen i vägen? Var fan nära på att göra i brallan :hihi

Last edited:
nej jag skojar inte :näsblod

Hehe wierd är bara förnamnet :hihi undrar vad som är på G!? Helt ärligt, just hennes kurva är ju rätt kass ur olaglighetssynpunkt(så att säja), ialla fall jag släpper gas där, kurvan kniper ju som fan, är skymd och har ofta lite rullgrus i :va

Last edited:
Idag fastnade jag också. Det såg jag till genom att åka fram och tillbaka minst 3 ggr och dessutom heja på fotografen.

Fina bilder.

Mvh J

hej alla!
Vet inte om det bara är jag eller andra som reagerar när regplåtarna är med på bilderna.
Många suddar ut dom men inte idag?!?!?!

Nu var inte jag med, men uppskattar när dom är raderade när man är med på bild.

/M-tin

:tummenupp schyssta bilder

Förresten var det en fotograf som vinkade lite varnande en gång när jag körde förbi, trodde jag tappat nåt typ :va

händer ofta att man möter de som skär i kurvor, så ofta att jag är van så jag är beredd på det, hittills har det inte varit något direkt problem, värre är det när bilar gör så, då blir det väl så trångt :gnissla

Har ni märkt en sak... Fotosessionerna flyttas inte längre till Samlingstråden! WOHOOOOOOO tackar!!!

hej alla!
Vet inte om det bara är jag eller andra som reagerar när regplåtarna är med på bilderna.
Många suddar ut dom men inte idag?!?!?!

Nu var inte jag med, men uppskattar när dom är raderade när man är med på bild.

/M-tin

Spelar ingen roll nu tjänsten att ta reda på vem och vart ägaren av fordonet är bortaget! ;) Fritt fram!

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...