Kenyi
Ny medlem
Bilder Hojar 010
http://fotos.pic-you.com/#home
http://fotos.pic-you.com/#home
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en tant stod vid BnB och fotade idag så snart lägger hon väl upp sina bilder också![]()

Juste! Jag var påväg tillbaka mot stan från fiket å hade en tjej bakpå hojen som inte gillar att åka fort i kurvorna, så jag körde lungt och fint.
I en kurva kommer en repsol hoj åkandes mot mig mitt i min fil, även han hade en bak på hojen. Kunde slutat illa det där men han vejde åt rätt håll och jag la mig så långt till höger jag kunde. Hmmm, fattar inte varför han skar kurvan sådär .... farligt farligt

nej jag skojar inte![]()
undrar vad som är på G!? Helt ärligt, just hennes kurva är ju rätt kass ur olaglighetssynpunkt(så att säja), ialla fall jag släpper gas där, kurvan kniper ju som fan, är skymd och har ofta lite rullgrus i 

Juste! Jag var påväg tillbaka mot stan från fiket å hade en tjej bakpå hojen som inte gillar att åka fort i kurvorna, så jag körde lungt och fint.
I en kurva kommer en repsol hoj åkandes mot mig mitt i min fil, även han hade en bak på hojen. Kunde slutat illa det där men han vejde åt rätt håll och jag la mig så långt till höger jag kunde. Hmmm, fattar inte varför han skar kurvan sådär .... farligt farligt

hej alla!
Vet inte om det bara är jag eller andra som reagerar när regplåtarna är med på bilderna.
Många suddar ut dom men inte idag?!?!?!
Nu var inte jag med, men uppskattar när dom är raderade när man är med på bild.
/M-tin
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda