Bilder bulten 12/07/09

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Juste! Jag var påväg tillbaka mot stan från fiket å hade en tjej bakpå hojen som inte gillar att åka fort i kurvorna, så jag körde lungt och fint.

I en kurva kommer en repsol hoj åkandes mot mig mitt i min fil, även han hade en bak på hojen. Kunde slutat illa det där men han vejde åt rätt håll och jag la mig så långt till höger jag kunde. Hmmm, fattar inte varför han skar kurvan sådär .... farligt farligt
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Man ser en del intressanta kurvskärningar när man står där och plåtar... sist jag var ute så var det minst två stycken som låg på fel sida och fick räta upp pga möte i fotokurvan.

Snygga bilder förresten! :tummenupp
 

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Juste! Jag var påväg tillbaka mot stan från fiket å hade en tjej bakpå hojen som inte gillar att åka fort i kurvorna, så jag körde lungt och fint.

I en kurva kommer en repsol hoj åkandes mot mig mitt i min fil, även han hade en bak på hojen. Kunde slutat illa det där men han vejde åt rätt håll och jag la mig så långt till höger jag kunde. Hmmm, fattar inte varför han skar kurvan sådär .... farligt farligt

Jag fick möte av 3st som låg och naggade i min fil....den ena lite väl mycke över så han fick justera 2ggr för att komma över på sin sida.

Gick inte ens spec fort för dem...eller mig heller som tur var.
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
till dej med orange gsxr som körde efter en svart daytona 675, vad gillade du styrfladdret jag fick över den svarta höga lagningen i vägen? Var fan nära på att göra i brallan :hihi
 
Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
nej jag skojar inte :näsblod

Hehe wierd är bara förnamnet :hihi undrar vad som är på G!? Helt ärligt, just hennes kurva är ju rätt kass ur olaglighetssynpunkt(så att säja), ialla fall jag släpper gas där, kurvan kniper ju som fan, är skymd och har ofta lite rullgrus i :va
 
Last edited:

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vendelsö
Hoj
GSX1000R 07
Idag fastnade jag också. Det såg jag till genom att åka fram och tillbaka minst 3 ggr och dessutom heja på fotografen.

Fina bilder.

Mvh J
 

M-tin

Medlem
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Nacka
Hoj
ZZR1400 & Gixxer K3 & Caferacer CB900f (1980)
hej alla!
Vet inte om det bara är jag eller andra som reagerar när regplåtarna är med på bilderna.
Många suddar ut dom men inte idag?!?!?!

Nu var inte jag med, men uppskattar när dom är raderade när man är med på bild.

/M-tin
 

jetson

Guest
:tummenupp schyssta bilder

Förresten var det en fotograf som vinkade lite varnande en gång när jag körde förbi, trodde jag tappat nåt typ :va
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
Juste! Jag var påväg tillbaka mot stan från fiket å hade en tjej bakpå hojen som inte gillar att åka fort i kurvorna, så jag körde lungt och fint.

I en kurva kommer en repsol hoj åkandes mot mig mitt i min fil, även han hade en bak på hojen. Kunde slutat illa det där men han vejde åt rätt håll och jag la mig så långt till höger jag kunde. Hmmm, fattar inte varför han skar kurvan sådär .... farligt farligt

händer ofta att man möter de som skär i kurvor, så ofta att jag är van så jag är beredd på det, hittills har det inte varit något direkt problem, värre är det när bilar gör så, då blir det väl så trångt :gnissla
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Har ni märkt en sak... Fotosessionerna flyttas inte längre till Samlingstråden! WOHOOOOOOO tackar!!!

hej alla!
Vet inte om det bara är jag eller andra som reagerar när regplåtarna är med på bilderna.
Många suddar ut dom men inte idag?!?!?!

Nu var inte jag med, men uppskattar när dom är raderade när man är med på bild.

/M-tin


Spelar ingen roll nu tjänsten att ta reda på vem och vart ägaren av fordonet är bortaget! ;) Fritt fram!
 
Last edited:
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top