jesseboy
O med veten sär skrivare
Jag har läst 20 poäng i det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mech skrev:Kom upp till Umeå ska du få se på patetik.

Men om det varit en hoj så hade det varit ballt eller?Markus skrev:Herregud, jag såg den där individen igår på Vallentuna
Motor när jag stod i tvättkön. Jag och tjejen skrattade gott och länge åt byxorna på föraren, citycamouflage?Mäkta ball kände han sig också när han drog iväg på ettan i 60 blås från bensinstationen...
![]()
YamahaJojje skrev:Snygga bilderfår väl också bidra med några BMW bilder då
och en där Mavve kör min 740
Mycket vägsalt bak på alpinan och vinterfälgarna på
![]()
Haha och ännu lättare hade det varit om du inte vinglade som ett fylloMavve skrev:Den 740n ska jag köpa av dig oavsett om du vill det eller ej - fan vad vi ägde den fula Skodan![]()
YamahaJojje skrev:Haha och ännu lättare hade det varit om du inte vinglade som ett fylloKlart du får köpa den
![]()

Men vafan det är mina meckbrallor juMarkus skrev:Herregud, jag såg den där individen igår på Vallentuna
Motor när jag stod i tvättkön. Jag och tjejen skrattade gott och länge åt byxorna på föraren, citycamouflage?Mäkta ball kände han sig också när han drog iväg på ettan i 60 blås från bensinstationen...
![]()
Köpta på ÖB för en hundrig eller vad det var. Håller skitbra! Japp jag är asball
Stog du i kön till GDS:en eller maskintvätten?MikkE skrev:Men om det varit en hoj så hade det varit ballt eller?
crashtestdummy skrev:Ja jag fick ett stenskott på dimljusetMikkE skrev:tog du kort på defekterna på bilen?
spruckna ljus och fuktiga reflektorer apelsinskalslack, trasig kofångare,![]()
![]()
Och kofångaren är inte trasig! Och fukt är det inte i lampan även fast det ser ut så på bilden. Lacken är lite apelsin ja, men den var billig iaf
Pröjsade 3000 för hellack inkl originalfärg. Va ni gnäller
![]()
Nisse Järnet skrev:Stog du i kön till GDS:en eller maskintvätten?
Eh, ja självklart?! Hoj är alltid ballt. Köp en själv och prova på. Automatisk ballhet garanteras.MikkE skrev:Men om det varit en hoj så hade det varit ballt eller?
Nisse Järnet skrev:Men vafan det är mina meckbrallor juKöpta på ÖB för en hundrig eller vad det var. Håller skitbra! Japp jag är asball
Tycker den låter ballt iaf, så jag måste gasa
Stog du i kön till GDS:en eller maskintvätten?
Tätbebyggt vid macken?! Och bilen är inte skabbigMarkus skrev:Att köra "fort" på låg växel i tätbebyggt är aldrig tufft, bara så du vet. Bättre blir det inte med skabbig bil/hoj och ung förare i camouflagebyxor, men det är sekundärt.
Aja jag tycker det är kul att gasa, vare sig man har 1:an eller 3:an eller backen i 
Jag säger inte heller att det är ballt. Och hur bilen går vet väl inte du? Och va fan har brallorna med saken att göra? Och om du tycker att nisse kör illa snacka med honom via pm då då.Markus skrev:Att köra "fort" på låg växel i tätbebyggt är aldrig tufft, bara så du vet. Bättre blir det inte med skabbig bil/hoj och ung förare i camouflagebyxor, men det är sekundärt.
Haha okMarkus skrev:Jag tvättar inte mina fordon själv, naturligtvis till maskintvätten.![]()
Var det alltså du som körde hit och dit och lät som fan?
Japp det var det nog! Erkänn att du stod och svor och hytte med näven
Som sagt jag tycker den låter ballt, kan inte låta bli att gasa!Markus skrev:Var det alltså du som körde hit och dit och lät som fan?
Jag är visst asball!Mavve skrev:Nej du är inte asball, detta är "asballt"!
![]()
Jo det där är asballt det håller jag med om Ja, sommardäcken är slut bak så jag bytte till vinterdäck för några dar senThundercat skrev:Olika däck fram och bak?![]()
Ska ändå byta fälgar så jag vill inte köpa nya däck så jag åker på vinterdäcken ist sålänge.|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |