Bilder: BMW 325i

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Markus skrev:
Herregud, jag såg den där individen igår på Vallentuna
Motor när jag stod i tvättkön. Jag och tjejen skrattade gott och länge åt byxorna på föraren, citycamouflage? :rofl Mäkta ball kände han sig också när han drog iväg på ettan i 60 blås från bensinstationen... :lol
Men om det varit en hoj så hade det varit ballt eller?

Snygga bilder :) får väl också bidra med några BMW bilder då :) och en där Mavve kör min 740 :D Mycket vägsalt bak på alpinan och vinterfälgarna på :näsblod

Bifogat

• Resize of PICT0018.JPG
    Resize of PICT0018.JPG
    39.4 KB · Visningar: 54
  • Resize of PICT0020.jpg
    Resize of PICT0020.jpg
    49.8 KB · Visningar: 59
  • Resize of mavve.jpg
    Resize of mavve.jpg
    91.6 KB · Visningar: 68
YamahaJojje skrev:
Snygga bilder :) får väl också bidra med några BMW bilder då :) och en där Mavve kör min 740 :D Mycket vägsalt bak på alpinan och vinterfälgarna på :näsblod

Den 740n ska jag köpa av dig oavsett om du vill det eller ej - fan vad vi ägde den fula Skodan :D

YamahaJojje skrev:
Haha och ännu lättare hade det varit om du inte vinglade som ett fyllo :D Klart du får köpa den :P

Där e ju inte EDC-dämpare på den gamla harven..... men den gjorde sina 250 :Bugar

Markus skrev:
Herregud, jag såg den där individen igår på Vallentuna
Motor när jag stod i tvättkön. Jag och tjejen skrattade gott och länge åt byxorna på föraren, citycamouflage? :rofl Mäkta ball kände han sig också när han drog iväg på ettan i 60 blås från bensinstationen... :lol
Men vafan det är mina meckbrallor ju :gnissla Köpta på ÖB för en hundrig eller vad det var. Håller skitbra! Japp jag är asball :cool: Tycker den låter ballt iaf, så jag måste gasa :banana Stog du i kön till GDS:en eller maskintvätten?

MikkE skrev:

Att köra "fort" på låg växel i tätbebyggt är aldrig tufft, bara så du vet. Bättre blir det inte med skabbig bil/hoj och ung förare i camouflagebyxor, men det är sekundärt.

crashtestdummy skrev:
MikkE skrev:
tog du kort på defekterna på bilen?
spruckna ljus och fuktiga reflektorer apelsinskalslack, trasig kofångare, :3freak :D
Ja jag fick ett stenskott på dimljuset :4skrika Och kofångaren är inte trasig! Och fukt är det inte i lampan även fast det ser ut så på bilden. Lacken är lite apelsin ja, men den var billig iaf :) Pröjsade 3000 för hellack inkl originalfärg. Va ni gnäller :tungan

Jag la upp bilderna för att visa er och kanske få någon kommentar för hur bilderna är.
Men när andra börjar att 'chatta' med varandra kan man göra det vi PM tycker jag.

Nisse Järnet skrev:
Stog du i kön till GDS:en eller maskintvätten?

Jag tvättar inte mina fordon själv, naturligtvis till maskintvätten. :)
Var det alltså du som körde hit och dit och lät som fan?

MikkE skrev:
Eh, ja självklart?! Hoj är alltid ballt. Köp en själv och prova på. Automatisk ballhet garanteras.

Nisse Järnet skrev:
Men vafan det är mina meckbrallor ju :gnissla Köpta på ÖB för en hundrig eller vad det var. Håller skitbra! Japp jag är asball :cool: Tycker den låter ballt iaf, så jag måste gasa :banana Stog du i kön till GDS:en eller maskintvätten?

Nej du är inte asball, detta är "asballt"!

750ilbl-(17).jpg

Markus skrev:
Att köra "fort" på låg växel i tätbebyggt är aldrig tufft, bara så du vet. Bättre blir det inte med skabbig bil/hoj och ung förare i camouflagebyxor, men det är sekundärt.
Tätbebyggt vid macken?! Och bilen är inte skabbig :tungan Aja jag tycker det är kul att gasa, vare sig man har 1:an eller 3:an eller backen i :) Och det var väldigt vad du uppmärksammar meckbyxorna :tungan

Markus skrev:
Jag säger inte heller att det är ballt. Och hur bilen går vet väl inte du? Och va fan har brallorna med saken att göra? Och om du tycker att nisse kör illa snacka med honom via pm då då.

Markus skrev:
Jag tvättar inte mina fordon själv, naturligtvis till maskintvätten. :)
Var det alltså du som körde hit och dit och lät som fan?
Haha ok :) Sånt har inte jag råd med :tungan Japp det var det nog! Erkänn att du stod och svor och hytte med näven :hihi Som sagt jag tycker den låter ballt, kan inte låta bli att gasa!

Thundercat skrev:
Olika däck fram och bak? :va
Ja, sommardäcken är slut bak så jag bytte till vinterdäck för några dar sen :tungan Ska ändå byta fälgar så jag vill inte köpa nya däck så jag åker på vinterdäcken ist sålänge.

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back