Smått meningslösa bilder. 0utlowW på turen igår. Styret är förföljd av en 3-cylindrig tingest som inte kan hålla avstånd. Styret är glad.
Vad är det där för applikation som mäter hastigheten och ritar en fin graf med statistik? telefon? gps?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Smått meningslösa bilder. 0utlowW på turen igår. Styret är förföljd av en 3-cylindrig tingest som inte kan hålla avstånd. Styret är glad.
Körde ett test med min "Runkeeper"-app i min nya HTC. Ställde in den på "other activity" och körde iväg. Var dock ingen höjdare att ha den inställd på kilometeruppdatering då grafen/kartan blev på tok för plottrig.Vad är det där för applikation som mäter hastigheten och ritar en fin graf med statistik? telefon? gps?
Nu när jag äntligen fått köpt mig en hojjävel som fungerar så fick jag ju samtidigt användning för Gopro'n
Det här är inget för er knäskrapsnissar som somnar av filmer där det går under 200, inte heller är det nån gangstayomusik.
Enjoy!
[YOUTUBE-ID]7ltoIVFM0iM[/YOUTUBE-ID]
Nu när jag äntligen fått köpt mig en hojjävel som fungerar så fick jag ju samtidigt användning för Gopro'n
Det här är inget för er knäskrapsnissar som somnar av filmer där det går under 200, inte heller är det nån gangstayomusik.
Enjoy!
Enjoy!
[YOUTUBE-ID]7ltoIVFM0iM[/YOUTUBE-ID]
Lägger in några dåliga dump-bilder från datan och Arendal ikväll...
En annorlunda konbana på de första![]()
Lägger in några dåliga dump-bilder från datan och Arendal ikväll...
En annorlunda konbana på de första![]()
min bror har lärt mig allt jag kan
Körning i morgon häng på!!
Din bror? Hmm Han med den "gamle" 12.15 hojen?
Rådbo- du har PM
Han brukar visa hur man inte ska göra också![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |