Smått meningslösa bilder. 0utlowW på turen igår. Styret är förföljd av en 3-cylindrig tingest som inte kan hålla avstånd. Styret är glad.
Vad är det där för applikation som mäter hastigheten och ritar en fin graf med statistik? telefon? gps?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Smått meningslösa bilder. 0utlowW på turen igår. Styret är förföljd av en 3-cylindrig tingest som inte kan hålla avstånd. Styret är glad.
Körde ett test med min "Runkeeper"-app i min nya HTC. Ställde in den på "other activity" och körde iväg. Var dock ingen höjdare att ha den inställd på kilometeruppdatering då grafen/kartan blev på tok för plottrig.Vad är det där för applikation som mäter hastigheten och ritar en fin graf med statistik? telefon? gps?
Nu när jag äntligen fått köpt mig en hojjävel som fungerar så fick jag ju samtidigt användning för Gopro'n
Det här är inget för er knäskrapsnissar som somnar av filmer där det går under 200, inte heller är det nån gangstayomusik.
Enjoy!
[YOUTUBE-ID]7ltoIVFM0iM[/YOUTUBE-ID]
Nu när jag äntligen fått köpt mig en hojjävel som fungerar så fick jag ju samtidigt användning för Gopro'n
Det här är inget för er knäskrapsnissar som somnar av filmer där det går under 200, inte heller är det nån gangstayomusik.
Enjoy!
Enjoy!
[YOUTUBE-ID]7ltoIVFM0iM[/YOUTUBE-ID]

Lägger in några dåliga dump-bilder från datan och Arendal ikväll...
En annorlunda konbana på de första![]()
Lägger in några dåliga dump-bilder från datan och Arendal ikväll...
En annorlunda konbana på de första![]()
min bror har lärt mig allt jag kan
Körning i morgon häng på!!
Din bror? Hmm Han med den "gamle" 12.15 hojen?
Rådbo- du har PM
Han brukar visa hur man inte ska göra också![]()
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |