Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Långa farbron skrev:Snygg,ouillar den på 6:an ?
Poppler skrev:Klart den gör!
Har faktiskt inte kört en meter med den än![]()
Poppler skrev:Här kommer äntligen en ordentlig bild på min inköpta cykel.
...och ja, jag dricker importöl
Den är GRYM! Fan va gött Jens!Poppler skrev:Klart den gör!
Har faktiskt inte kört en meter med den än![]()
Thunder skrev:Nu var hon äntligen ihopplockad![]()
Jag tror att jag måste köpa miniblinkers fram, ser för patetiskt ut.
Skulle kört en sväng idag, men kom fram till att salt fräter. Lite mesigt, jag vet, men har man putsat lite för länge så väljer jag nog en dag utan snö och salt trots 10 grader varmt.![]()
Kalasbra! Som du säger, byt ut blinkarna mot något smäckrare! Annars är det kanon! Originallack?Thunder skrev:Nu var hon äntligen ihopplockad![]()
Jag tror att jag måste köpa miniblinkers fram, ser för patetiskt ut.
Skulle kört en sväng idag, men kom fram till att salt fräter. Lite mesigt, jag vet, men har man putsat lite för länge så väljer jag nog en dag utan snö och salt trots 10 grader varmt.![]()
Hmmm ser inte så ut?!hållundan skrev:! Originallack?
Hade mest tänkt det som ett test, kanske får toningen gratis nämligen, annars är det inget jag slänger pengar på.hållundan skrev:Att tona lyset är bull! Inget jag förespråkar eller rekommenderar. Men, det är ju jag det.
Tänkte inte från min sida ur pengasynpunkt, utan mer i "löjlighetsfaktor" och minskande av möjlighet att synas i trafiken, men som sagt, det är ju jag det!Thunder skrev:Hade mest tänkt det som ett test, kanske får toningen gratis nämligen, annars är det inget jag slänger pengar på.
hållundan skrev:Tänkte inte från min sida ur pengasynpunkt, utan mer i "löjlighetsfaktor" och minskande av möjlighet att synas i trafiken, men som sagt, det är ju jag det!![]()
Thunder skrev:Jo, synbarheten i trafiken blir ju inte bättre av en sådan manöver. Men som sagt när det gäller smaken så är den som![]()
Här är ett exempel på hur det skulle blivit
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen