Bilder, bilder och FILMER *Inget annat*

fogerty skrev:
Jag tror det är en lakkbocks men vad är det på sista bilden :va

Påminner om vaxkakor :)

Lite filter som skall installeras på ett listigt (snudd på Macgyver) sätt,skall bara lösa fläktarna också ,så att det blir balans i den.

Notera att det är 2 zoner,en liten och en stor.

Den stora skall användas som torkzon (infravärme) avluftning sker i från den lilla.

Det finns också möjlighet att lacka i den stora,då jag har filter liggande till den med.

Ev om ork/intresse finnes så bygger jag en golvmodul med utsug kontra utblås i taket på andra sidan sett ifrån båsen.

Men först skall jag få detta att lira.

J.agharförmyckettidochgillarattexprimentera

Last edited:
Långa farbron skrev:
Lite filter som skall installeras på ett listigt (snudd på Macgyver) sätt,skall bara lösa fläktarna också ,så att det blir balans i den.

Den stora skall användas som torkzon (infravärme) avluftning sker i från den lilla.

Det finns också möjlighet att lacka i den stora,då jag har filter liggande till den med.

Ev om ork/intresse finnes så bygger jag en golvmodul med utsug kontra utblås i taket på andra sidan sett ifrån båsen.

Ok då är jag med, du är en driftig person må jag säga :tummenupp Nu ska jag söva

Långa farbron skrev:

Ser bra ut!
Har ett par vingar som vil byta färg!! :hihi

hahaha dom filtren känns igen på något konstigt sätt...jaja nu minns jag..jag bytte 12 sånna inatt..hahahahha ajjabajja snigel.....

Gissa vem som kommer rocka fetast i sommar då?

Check this out... pure titan... :yoparty

Måste skryta med mitt grymma hemmabyggda kamerafäste till hojen också... :)

Bifogat

• titan_puckar_liten.JPG
    titan_puckar_liten.JPG
    44.8 KB · Visningar: 116
  • kameratank_liten.JPG
    kameratank_liten.JPG
    54.7 KB · Visningar: 106
JONQAS skrev:
Gissa vem som kommer rocka fetast i sommar då?

Check this out... pure titan... :yoparty

Måste skryta med mitt grymma hemmabyggda kamerafäste till hojen också... :)
den där krympslangen är Elektras egendom detta är ju stöld :mattias :mattias :mattias

Snigel!!

Bifogat

• Lack 001 (Large).jpg
    Lack 001 (Large).jpg
    104 KB · Visningar: 81
  • Lack 002 (Large).jpg
    Lack 002 (Large).jpg
    83.1 KB · Visningar: 63
  • Lack 004 (Large).jpg
    Lack 004 (Large).jpg
    83.5 KB · Visningar: 74
  • Lack 006 (Large).jpg
    Lack 006 (Large).jpg
    93.2 KB · Visningar: 76
  • Lack 008 (Large).jpg
    Lack 008 (Large).jpg
    89.6 KB · Visningar: 83
Shittes pommes frittes va gött å blankt det blev :banana
Kan man med å lägga matt klarlack över detta folks :va

Klasse håller till på hemlig ort :rolleyes: det skall om jag bestämmer mig för det bli matt klarlack ovanpå :va
Men man blir ju kär i blänket å gillar att putsa så kanske blankt va tycker ni ????

Last edited:
JONQAS skrev:
Fett! :yoparty
Vems garage e det? Ser inte ut som ditt Snigel... :va Skulle det inte vara mattsvart fick jag för mig? Ser rätt blankt ut för att vara matt... :rolleyes:

Min brors,han har allt för mycket plats och inget mekintresse.

Han sitter på ett stort garage,en inbyggd carport,ett speciellt hojrum,en snickarstuga + lite biytor till detta.

Gubben som ägde huset innan körde/mekade jänkare och HD.

Man lägger bara det sista lagret med matt annars är det stor risk att det ser "grummligt" ut.

*/ ?>
Back