Bilder: Barkarby 080820

Schyssta bilder Conseal:tummenupp Tyvärr kan jag inte kolla på de andra som lagt upp ( internet policy på jobbet), men det blir till kvällen!

Återigen tack till alla ni som fotar, ni är riktigt duktiga:tummenupp

Ses den 3/9!

Mvh

Jonas

£m£li£ att du inte kom & hälsade på oss, du kan ju inte ha missat oss som hade en massa kameror!

Jääklar vilka snygga färger du (och ni andra) får till.. Vill också :gråta

Jag var ju inte där så himla länge.. Såg en hel del kameror och sökte lite igenkännande blickar, men kände mej vilsen :rodnar :tungan Såg ryggen på Conseal också (SH-tröja is the shit :yoparty ), men sen försvann han rätt va det var.. :( Det får bli nästa gång :tummenupp

Jättefina bilder, riktigt kul att se! Ett litet tips om (när) ni ska plåta dom som slangar på rakan är att gå en bit bort, man kan behöva lite startsträcka ibland.

Jättefina bilder, riktigt kul att se! Ett litet tips om (när) ni ska plåta dom som slangar på rakan är att gå en bit bort, man kan behöva lite startsträcka ibland.

Nja kanske det men tänkt på att man ev försöker fota den både bortre delen samt bakhjulsrakan, men visst ska försöka tänka på det nästa gång!

Sepåfan Abbe, det börjar bli lite ordning på fotandet - vilken skillnad det är på så kort tid! :tummenupp

/J

Jag blev stekt av allt så jag ska som Jörgen phet trimma i vinter :tungan

Kul att du våga testa iaf.. Är väl det det är till för :tummenupp Jag vågade inte :gnissla
Ska vara där phettidigt nästa gång så det inte är så mycket folk omkring.. Då kanske man vågar ge sig ut :va :)

my ass belongs to me, not the internet :mad:
(eventuellt kan det även få tillhöra tjejjen i 20-årsåldern med svart långt hår, vanliga kläder och schyssta tuttar, vem va det? :brynad )

vem va det som körde gammal z6rr på lågfarten? såg bra ut i början men blev tyvärr säkrare ju längre kvällen gick... någon omskolad moppekille?

Jag såg en skoj sak på parkeringen - någon som vet vems det är, vad det är och vart man köper en?

JOF_0667.jpg

Jääklar vilka snygga färger du (och ni andra) får till.. Vill också :gråta

Jag var ju inte där så himla länge.. Såg en hel del kameror och sökte lite igenkännande blickar, men kände mej vilsen :rodnar :tungan Såg ryggen på Conseal också (SH-tröja is the shit :yoparty ), men sen försvann han rätt va det var.. :( Det får bli nästa gång :tummenupp

Jag har dig på bild ;)

Sepåfan Abbe, det börjar bli lite ordning på fotandet - vilken skillnad det är på så kort tid! :tummenupp

/J

Tackar .. :tuttar

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...