Bilder: Barkarby 080820

Här kommer ett litet smakprov från mig som amatör eftersom det var proffsfotografer i närheten enligt rykten! ;)

Resten finns här oredigerade!
http://tlphoto.zenfolio.com/p638709182/


afhso0.jpg


142f04j.jpg


nv798j.jpg


2585ied.jpg


2agwa48.jpg




£m£li£ att du inte kom & hälsade på oss, du kan ju inte ha missat oss som hade en massa kameror!
 
Last edited:
När jag åkte förbi så stod det någon mcpolis & skulle fråga henne nåt vet du något?
Polaren berätta att först körde snuten om henne och kolla på henne som fan. Sedan vände han om för att stoppa/stanna vid henne.
Tror han nämnde något om skinnställ.
 
Snygga bilder Lasse, £m£li£, gnutten och alla andra som jag glömt :tummenupp

Håller med! Tack för alla fina bilder att titta på! Sitter och vrider ur mina dyblöta strumpor. Och tack du Conseal! Imponerad att du hann fota mig! Jag hann ju bara med tre repor innan regnet kom! :D

main.php


Men nu är iaf the Great Jurassic battle över, jag får se mig slagen av Ingvar B. Han körde ifrån mig på ren kraft två ggr! Han har nog minst 20 hk mer än jag :mad: Det blir kamaxelbyte, nya lyftare och nascar-ventilfjädrar med titan caps och retainers i vinter. Sedan ska jag utmana IngvarB igen nästa sommar! :D

/J
 
Last edited:
Kul att ni är där och tar bilder :tummenupp
Också imponerad att jag kom med då jag körde tiidigt på kvällen.

http://conseal.ath.cx/gallery2/main.php?g2_itemId=43267&g2_imageViewsIndex=1

Jag blev stekt av allt så jag ska som Jörgen phet trimma i vinter :tungan


Håller med! Tack för alla fina bilder att titta på! Sitter och vrider ur mina dyblöta strumpor. Och tack du Conseal! Imponerad att du hann fota mig! Jag hann ju bara med tre repor innan regnet kom! :D
main.php


Men nu är iaf the Great Jurassic battle över, jag får se mig slagen av Ingvar B. Han körde ifrån mig på ren kraft två ggr! Han har nog minst 20 hk mer än jag :mad: Det blir kamaxelbyte, nya lyftare och nascar-ventilfjädrar med titan caps och retainers i vinter. Sedan ska jag utmana IngvarB igen nästa sommar! :D

/J
 
Yep, trevlig kväll och mycket bra bilder av allihop.

Fotade inte så mycket, men smeker upp ett par-tre bilder jag tog.

2782693096_165ae1e6f2_o.jpg


2782694162_c5f23cdc7d_o.jpg


2782693600_7b8eb6d16b_o.jpg


2781835609_f15b64ea9f_o.jpg


2781847795_33eaefb680_o.jpg


EDIT: lade upp för små
 
Last edited:
Tack för en trevlig kväll, tills någon där uppe öppnade kranen...

Gnutten lyckades fånga mig på en snygg bild också... :tummenupp
 
Några bilder syrran tog...
 

Bifogat

  • mini-Bild 190.jpg
    mini-Bild 190.jpg
    67.1 KB · Visningar: 75
  • mini-Bild 194.jpg
    mini-Bild 194.jpg
    53.9 KB · Visningar: 62
  • mini-Bild 196.jpg
    mini-Bild 196.jpg
    53.4 KB · Visningar: 69
  • mini-Bild 198.jpg
    mini-Bild 198.jpg
    53.9 KB · Visningar: 80
  • mini-Bild 199.jpg
    mini-Bild 199.jpg
    89.2 KB · Visningar: 99
Håller med! Tack för alla fina bilder att titta på! Sitter och vrider ur mina dyblöta strumpor. Och tack du Conseal! Imponerad att du hann fota mig! Jag hann ju bara med tre repor innan regnet kom! :D

main.php


Men nu är iaf the Great Jurassic battle över, jag får se mig slagen av Ingvar B. Han körde ifrån mig på ren kraft två ggr! Han har nog minst 20 hk mer än jag :mad: Det blir kamaxelbyte, nya lyftare och nascar-ventilfjädrar med titan caps och retainers i vinter. Sedan ska jag utmana IngvarB igen nästa sommar! :D

/J

Själv har jag redan plockat fram roterande filen och epoxi-byttan. Inbördes ordning får ju inte rubbas:D .

Tackar för fina bilder. Kan vara skönt att plocka fram i vinter för att hålla humöret uppe till nästa säsong:tummenupp.

/Ingvar
 
Last edited:
Tack för alla roliga bilder!
Var fotografernas afton igår verkade det som!:tummenupp
En eloge till alla er som tar er tiden att ta bilder!!

Måste träna med på starter märkte man igår oxå...

/Johan
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top