bilder anderstorp???

Sortering av bilder pågår.
Räknar med att kunna lägga upp bilderna under morgondagen.
En bild kommer här från fredagens träning, karusellen.
 

Bifogat

  • test-IMG_0126.jpg
    test-IMG_0126.jpg
    45.5 KB · Visningar: 139
Rätt nöjd med denna om det inte vore för att den stora bilden är något suddig :(
 

Bifogat

  • helt ok.jpg
    helt ok.jpg
    60.7 KB · Visningar: 187
Arawak skrev:
Jag vill också.
#23 R1000, svart/(jätte)orange

Just nu finns det 210 bilder från torsdagen på www.nickes.nu , bl.a. denna.
Fre-lör-sön bilderna blir troligen klara först i morgon.
 

Bifogat

  • IMG_0034.jpg
    IMG_0034.jpg
    39.4 KB · Visningar: 89
125 jr svart aprilia rs 125 med gul framskärm nummer 36






skulle vara skyst om nån hade någen bild :D
 
Shiiiiit! Tusen PM fick man nu, blir till att leta järnet.
Men jag lägger upp lite smakprov iaf.

Till er som vill ha bilder: jag kommer att kolla igenom alla bilder och försöka fixa till alla som vill ha. Kommer dock ta lite tid, dessutom ska jag bort ikväll.
Men den som väntar på något gott... :)

/Micke
 

Bifogat

  • IMG_0566.jpg
    IMG_0566.jpg
    136.9 KB · Visningar: 60
  • IMG_0549.jpg
    IMG_0549.jpg
    138.2 KB · Visningar: 48
  • IMG_0540.jpg
    IMG_0540.jpg
    131 KB · Visningar: 53
  • IMG_0581.jpg
    IMG_0581.jpg
    136.4 KB · Visningar: 60
  • IMG_0606.jpg
    IMG_0606.jpg
    139.6 KB · Visningar: 51
  • IMG_0618.jpg
    IMG_0618.jpg
    135.5 KB · Visningar: 65
Mer bilder
 

Bifogat

  • IMG_0651.jpg
    IMG_0651.jpg
    132.1 KB · Visningar: 47
  • IMG_0641.jpg
    IMG_0641.jpg
    136.4 KB · Visningar: 43
  • IMG_0640.jpg
    IMG_0640.jpg
    138 KB · Visningar: 47
  • IMG_0678.jpg
    IMG_0678.jpg
    137.3 KB · Visningar: 72
  • IMG_0924.jpg
    IMG_0924.jpg
    139.9 KB · Visningar: 41
  • IMG_0797.jpg
    IMG_0797.jpg
    138.2 KB · Visningar: 37
mer bilder mer
 

Bifogat

  • IMG_1032.jpg
    IMG_1032.jpg
    135.1 KB · Visningar: 106
  • IMG_0987.jpg
    IMG_0987.jpg
    138.2 KB · Visningar: 45
  • IMG_1042.jpg
    IMG_1042.jpg
    137.5 KB · Visningar: 72
  • IMG_1056.jpg
    IMG_1056.jpg
    135.5 KB · Visningar: 85
  • IMG_1118.jpg
    IMG_1118.jpg
    138.6 KB · Visningar: 56
  • IMG_1007.jpg
    IMG_1007.jpg
    132.6 KB · Visningar: 58
eus skrev:
Efter en helgs fotande så har jag kommit på att actionbilder ska man överlåta åt proffsen med bra objektiv och bättre platser. Får bli depåbilder framöver.

http://mkracing.se/gallery

Tjena!

Vadå!? Du hade visst schyssta bilder! Klart du ska fortsätta fota!
Jag hittade mig och min hoj på ett par! :banana

Kristoffer
 
det skulle va jävligt shyst om du kunde titta om du har några bilder på mej en rs 125 i standard klassen jr hel svart med gul framskärm nummer 36...... :D
 
sunkan skrev:
fan vilken skön bild. Blev ganska omkörd efter bilden var tagen. Det är inte lätt med en standard hoj i bland.


Hur gick det för dig sen Sunkan?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top