bilder anderstorp???

Alicia skrev:
Hur gick det för dig sen Sunkan?

Var inte riktigt med när starten gick sen så var jag lite små skraj att jag skulle krascha så jag läg på en 19:e plats efter första varven sen körde jag upp mig till en 13:e.
Så jag är nöjd.
Eftersom det aldrig skulle blivit något race i fall inte macke, andreas och alla andra som mecka ihop hojen efter kraschen.

DE ska ha ett Stort tack skulle aldrig blivit något race utran ALLAS hjälp. :Bugar :Bugar
 
Jag hade bara varit vid banan ett par minuter när det kom en hoj mot mig, lyckades precis få fram kameran och trycka av lite snabbt, blir ju givetvis inte skarpt, men ändå:
Klicka för större!




Har massor av foton, kommer så fort jag får mer tid över!
 
TIlla alla er som har frågat efter bilder. Jag har plockat ut så många jag bara kunde hitta och kommer att skicka dem till er senare idag.
 
Påfyllt

Nu finns det 386 nya bilder från fredagen och 376 bilder från lördagens tidskval på www.nickes.nu
 

Bifogat

  • IMG_0251.jpg
    IMG_0251.jpg
    47.2 KB · Visningar: 45
Last edited:
Åsa #96 skrev:
Coola bilder från depån MachoTantén :tummenupp
Och var ju så duktig, du välte inte en enda hoj.
Vad jag känner till iallafall :va :D

Pöss po daj

:pannkyss Nej, jag var inte så vinglig i söndags. Vänta bara tills Falkenberg. Då ska jag vara vinglig hela helgen!
 
Macho Woman skrev:
:pannkyss Nej, jag var inte så vinglig i söndags. Vänta bara tills Falkenberg. Då ska jag vara vinglig hela helgen!

Härligt att du förvarnar, ska se till att skaffa kravallstaket runt Saras hoj då ;-)

:fyllisar på dig
 
Svettigt men, nu ligger alla mina bilder från Anderstorp på www.nickes.nu.
Det blev totalt 1182 bilder att kolla för de som orkar och vill.

På denna bilden är det ganska tät racing i karusellen.
 

Bifogat

  • tättIMG_1207.jpg
    tättIMG_1207.jpg
    58.3 KB · Visningar: 51
sunkan skrev:
jag vill se bilder också..

#58 rookie 600.
Tja sunkan. Har en bild när du står i depån och bränner gummi.
Skicka mig din mail, lite stor bild för att lägga upp här.

Hann inte säga hej då i söndag men hörde att det gick bra för dig trots omständigheterna.
 
Jag vet att det var en fotograf som tog en bild på mig och min hoj direkt efter min krasch när hojen stod lutad mot däcksbarriären och jag precis hade ställt mig upp så jag stod brevid hojen.

Kraschen var under warm up:en i rookie 600.

//Jonas
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top