Bilder-Anderstorp 17/9

Mr.R

Test rider
Gick med
31 Oct 2007
Ort
under ett tak
Hoj
Brio - Double Wave
Hej alla,

Tog ett gäng bilder under Humlans bankörning 17/9.
Tyvärr vart det nog någon felinställning av kameran då rätt många bilder blev suddiga, finns dock en hel del av hygglig kvalité.

Skicka ett PM med hoj, färg, etc som kan vara bra för identifiering samt en mailadress dit jag kan skicka bilderna.

/R
 
- Jättefina bilder !! Bildkvaliteten motsvarar gott och väl min körskicklighet!
Det är bra att man får se sig själv utifrån, så att säga, så att man ser hur jävvvla illa man sitter på hojen.
Stort tack. :)
 
Verkar som om jag lyckades få ut bilderna i den stora vida webben alltså :va
Tack daniz :tummenupp

/R
 
Alltid kul med någon som tar bilder :pannkyss

Jo, tycker ju själv om att få bilder på mig själv, så nu när foten ändå är i paket så...
Gipset åker dock den 25'e så den 26'e kommer jag att få ha lika kul som er :D

Hoppas att det kommer mycket folk så att vi kan fortsätta ha det så kul.
/R
 
Verkar som om jag lyckades få ut bilderna i den stora vida webben alltså :va
Tack daniz :tummenupp

/R


Kul att du fick ordning på det! Tycker det är ganska generöst av google att tillhandaha 1 GB gratis fotoalbum. Finns säkert någon form av begränsning på hur många GB/månad som får skickas från varje konto men det verkar ju en helt OK tjänst ändå :tummenupp

Synd att jag inte hade möjlighet att komma till Anderstorp denna afton och fastna på bild. Skulle eventuellt åkt med i sidvagnräsern som körde innan kvällskörningen om ni kanske såg den klockan 15-17?
 
Kul att du fick ordning på det! Tycker det är ganska generöst av google att tillhandaha 1 GB gratis fotoalbum. Finns säkert någon form av begränsning på hur många GB/månad som får skickas från varje konto men det verkar ju en helt OK tjänst ändå :tummenupp

Synd att jag inte hade möjlighet att komma till Anderstorp denna afton och fastna på bild. Skulle eventuellt åkt med i sidvagnräsern som körde innan kvällskörningen om ni kanske såg den klockan 15-17?

Tja, fan vet hur det gick till men fungerar gör det ju uppenbarligen :va
Är inte direkt vän med datorer. Det brukar gå bra att surfa och spela spel men där går nog nästan gränsen

Såg den bara i depån. Det måste bli en jäkla fartkänsla när man sitter så nära backen. :Rockbanan

/R
 
Tja, fan vet hur det gick till men fungerar gör det ju uppenbarligen :va
Är inte direkt vän med datorer. Det brukar gå bra att surfa och spela spel men där går nog nästan gränsen

Såg den bara i depån. Det måste bli en jäkla fartkänsla när man sitter så nära backen. :Rockbanan

/R

Jo det är helt galet att åka med den där sidovagnshojen. Har inte fått möjligheten att åka med på bana men jag har åkt på jobbets parkering :skrämd. Galen fartupplevelse på en hyfsat trång parkering!

Finns ett par bilder här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=185365
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top