Mr.R
Test rider
Hej alla,
Tog ett gäng bilder under Humlans bankörning 17/9.
Tyvärr vart det nog någon felinställning av kameran då rätt många bilder blev suddiga, finns dock en hel del av hygglig kvalité.
Skicka ett PM med hoj, färg, etc som kan vara bra för identifiering samt en mailadress dit jag kan skicka bilderna.
/R
Tog ett gäng bilder under Humlans bankörning 17/9.
Tyvärr vart det nog någon felinställning av kameran då rätt många bilder blev suddiga, finns dock en hel del av hygglig kvalité.
Skicka ett PM med hoj, färg, etc som kan vara bra för identifiering samt en mailadress dit jag kan skicka bilderna.
/R

. Galen fartupplevelse på en hyfsat trång parkering!