Ravetrancer
Now even more badass!!!
tack, jo då det har gått åtskilliga timmar kan jag ju sägaPadde skrev:Ravetrancer, SJUKT snygg R1 du har!
Kan tänka mig så mycket jobb som ligger bakom.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tack, jo då det har gått åtskilliga timmar kan jag ju sägaPadde skrev:Ravetrancer, SJUKT snygg R1 du har!
Kan tänka mig så mycket jobb som ligger bakom.
![]()
Ravetrancer skrev:tack, jo då det har gått åtskilliga timmar kan jag ju säga![]()
åååh gud vad många ggr jag fått höra den frågan???Harmon Rabb skrev:Har det gått så långt att du drar dig för att använda den med tanke på det nerlagda arbetet?
Ravetrancer skrev:åååh gud vad många ggr jag fått höra den frågan???
Här piskar jag hojen lite som jag tycker att man skall göra om man kör hoj![]()
kolla sidan 7 så ser du lacken bättre....kameleontTERMINATOR skrev:riktigt snygg, vad är det för lack på den
måste ju få köra den oxo, det e ju kul att körazilver skrev:Ta det lugnt annars börjar jag gråta![]()
I övrigt riktigt jävla asgryyyym hoj![]()
är fälgarna cromade eller poleradeRavetrancer skrev:kolla sidan 7 så ser du lacken bättre....kameleont
hela hojen e polerad, inget kromatTERMINATOR skrev:är fälgarna cromade eller polerade
funderar på att polera falco fälgarna i vinter, eller lämna dom till någon som kanRavetrancer skrev:hela hojen e polerad, inget kromat![]()
Ravetrancer skrev:hela hojen e polerad, inget kromat![]()
Ulvheden skrev:vet inte om där finns med någon mattsvart retta, känns inte som jag orkar kolla igenom så jag slänger upp bilder på min!![]()
NiceBENSON skrev:Min 00:a
Tycker ändå att orginal färgen är snyggast.R1 racer skrev:Tänkte vi kan ju lägga upp en massa bilder på om stylade/lackerade R1r,Era egna eller hittade på nätet.
Det kan ju ge oss alla ytterliggare lite tips o råd när man vill sätta lite egen personlig stil på sina rettor.Finns ju massor av läckra o ombyggda såna.
Personlig smak sak jumicke70 skrev:Tycker ändå att orginal färgen är snyggast.
surt sa räven ....fast du har väl en ny hoj nu 00:a enligt avataren ,eller är det den gamla?R1 racer skrev:.Dock fick jag inte behålla den så länge...nån mån bara o just blivit klar med lackering och allt då var det dax att plantera ut den i skogen
Det är den gamla,som jag planterade,dock får den stå kvar ett tag som minne tills jag skaffat ny häck att gasa runt på.BENSON skrev:surt sa räven ....fast du har väl en ny hoj nu 00:a enligt avataren ,eller är det den gamla?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |