bild på svart hoj, "rött" ställ?

Nicc

Vill ha sommar året runt!!
Gick med
3 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Vulcan S
Hej, någon som har svart hoj och kläder som går i svart eller vitt & rött?? funderar på en sån kombination, men osäker på hur det blir, man vill ju "matcha" snyggt =)
Eller bara en bild på det eller åsikt går bra också =)

Har en svart hoj, grå/svart ställ, lackade nyss hojen men inbillar mej att det kommer bli skit snyggt ...:tummenupp

Min åsikt är att det är otroligt gay att färgmatcha. Men svart och rött funkar oftast bra ihop.

ja, jag kör det säkra med gråsvart idag, men vill bryta lite, just därför jag funderar på alternativ...

men innan körde jag ju röd hoj som synes på bilden, men nu har jag bytt till svart och tänkte omvänt, förut röd hoj svart ställ = nu svart hoj rött ställ??

ja, jag kör det säkra med gråsvart idag, men vill bryta lite, just därför jag funderar på alternativ...

men innan körde jag ju röd hoj som synes på bilden, men nu har jag bytt till svart och tänkte omvänt, förut röd hoj svart ställ = nu svart hoj rött ställ??

hehe körde oxå röd hoj innan lackningen, och det funkade ju som du sa, så det borde ju funka tvärtom oxå.
Eller så kan du göra som min far vill. = Neongult skinnställ så du syns :)

och så kom man ju osökt in på vilken färg som passar bäst på fälgstripen som skall inhandlas också då =)hehe, tankarna går mellan vitt ( modefärg ) rött ( bara för att de e snyggt ) eller silver ( som dekalerna på hojjen )

Svart ställ på röd hoj funkar ju väldigt bra (kolla alla ducce-körare :D ) så rött/röd-svart ställ på svart hoj borde funka lika bra, speciellt om hojen har lite röda detaljer eller fält. :tummenupp

Min åsikt är att det är otroligt gay att färgmatcha. Men svart och rött funkar oftast bra ihop.
Samtidigt skulle ett rött skinnställ på mina blåvita hojar se ut som hemlagad skit.

Har man möjligheten att välja så kan man ju faktiskt ta nåt som ser bra ut :)

Bifogat

• Gellerasen750.jpg
    Gellerasen750.jpg
    20.6 KB · Visningar: 62
något som den här ?

Stämmer väl in ganska bra på beskrivningen :)
Mvh Per

Bifogat

• ZZ1AE3E7BC.jpg
    ZZ1AE3E7BC.jpg
    99.9 KB · Visningar: 95
jag är inte heller mycket för att färgmatcha, men nu MÅSTE jag byta ställ. Ett svart-rött-vitt-grått dainese passar inget vidare på en gul hoj...

Svart, allt ska vara svart.
Allt annat blir omodernt. =) (utom möjligen rött eller racing green, men dom är så klassiska att man bara mår illa vid åsynen ;)

Frågan får mig osökt att tänka på min fru "kan man ha den röda toppen till den svarta kjolen?":D .

Jag har ett annat problem. Min fru skulle fram och krama om mig igår då jag kom hem med hojen. Hon luktade på skinnstället och konstaterade att jag luktade rökt fisk....

Kan man ta bort absortionsmedlet i sliponen och fylla dessa med viol luktande kulor så att man sprider en mysgullig lukt omkring sig istället för lukta rökt fisk? Kanske kan man även köpa ett lila skinnställ så att helhetsintrycket blir mer komplett:tuttar

(kunde inte låta bli:) ) /D.

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...