bild på svart hoj, "rött" ställ?

hahaha, tack för alla svar, nu e man lite mindre snurrig i huvvet iallfall, lite snurrig i huvvet e man ju alltid =) hehe

här då

367378176_98ee12ee54.jpg

och så kom man ju osökt in på vilken färg som passar bäst på fälgstripen som skall inhandlas också då =)hehe, tankarna går mellan vitt ( modefärg ) rött ( bara för att de e snyggt ) eller silver ( som dekalerna på hojjen )

Silver blir inge bra alls för det ser ut som polerade fälgkanter = jävligt fult.

Färgmatcha är otufft.

Frågan får mig osökt att tänka på min fru "kan man ha den röda toppen till den svarta kjolen?":D .

Jag har ett annat problem. Min fru skulle fram och krama om mig igår då jag kom hem med hojen. Hon luktade på skinnstället och konstaterade att jag luktade rökt fisk....

Kan man ta bort absortionsmedlet i sliponen och fylla dessa med viol luktande kulor så att man sprider en mysgullig lukt omkring sig istället för lukta rökt fisk? Kanske kan man även köpa ett lila skinnställ så att helhetsintrycket blir mer komplett:tuttar

(kunde inte låta bli:) ) /D.
Kommer inte fiskdoften från alla döda bugs man har på axlarna och hjälmen? Det luktar ju fiskrens när man tvättar visiret.

...men kör med violkulor i röret du! Det blir nog jättebra! :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard