bild på min nya cbr1000rr

"t.FOGGY"

ixen ska sponsra
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
ducati 848,cbr 929rr-01
jädrans så sugen man e nu att provåka den!det e en -04.har aldrig kört den,men hoppas det blir lite skillnad jämfört med min gamla gixxer 1000.reser den sig :arsele .har beställt yoshimura rs-5 slipon..snart e våren här.någon som har krashkåpor liggandes? :yoparty

Bifogat

• badrummet jan06 016.jpg
    badrummet jan06 016.jpg
    81.8 KB · Visningar: 418
  • tornet 003.jpg
    tornet 003.jpg
    100.3 KB · Visningar: 503
Last edited:
FETT!! synd att man bara ser vilken färg det är?? vilken årsmodell??

Ursäkta men detta var tamejfan den roligaste tråden jag läst idag!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

I övrigt får man väl tillägga att cykeln var väldigt fin.

ja,det blir lite väl mycket nu till våren,men jag ska försöka hinna med att rasta båda i sommar :)

Jävligt snygg hoj,jag tror dock att du kommer uppleva denna som lite snällare än din gixxer, men den är så bra denna,du kommer bli helnöjd, har kört 04:ans 1000rr rätt mycket.även när man ligger nära toppfarten så är den superstadig.

R-1000 skrev:
Jävligt snygg hoj,jag tror dock att du kommer uppleva denna som lite snällare än din gixxer, men den är så bra denna,du kommer bli helnöjd, har kört 04:ans 1000rr rätt mycket.även när man ligger nära toppfarten så är den superstadig.
gixxern gick upp på gas på 2:ans växel utan problem,det kändes jävligt mäktigt..även om det ej säger så mycket om resten av en hoj,men en bra måttstock på vridet.men det var en underbar hoj,och är cbr:n värre så lär det vara ett helt gudomligt vrid!!!någon som vet om det blir bra ljud i pipan med ett yoshimura rs-5 slion?köpte ett leovince till min förra men blev rejält besviken på soundet,lät som orginal nästan.

Last edited:
ja,designen har dom lyckats med honda!hoppas resten är lika bra.valde mellen den och r1-04.men har haft en r1 tidigare så det blev honda för första gången.

t.FOGGY skrev:
någon som vet om det blir bra ljud i pipan med ett yoshimura rs-5 slion?köpte ett leovince till min förra men blev rejält besviken på soundet,lät som orginal nästan.
Helsystemet låter iaf :tummenupp

/N

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form