Bild av "säkerhet på väg"

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
road_ggn.jpg

Om han har fått sitt Mc-kort vet jag inte, men om det inte finns två rattar i bilen, så styrs den nog av GPS:D:D

tycker mig ha sett värre saker dagligen i trafiken..

med alla dessa mobilnördar som skall hålla på med facebook å skit mitt i trafiken..

hade en vingelpelle framför mig på E18 igår som jag trodde var bra på fyllan..

drog om han å såg att han fipplade med sin ajfån...

tycker mig ha sett värre saker dagligen i trafiken..

med alla dessa mobilnördar som skall hålla på med facebook å skit mitt i trafiken..

hade en vingelpelle framför mig på E18 igår som jag trodde var bra på fyllan..

drog om han å såg att han fipplade med sin ajfån...

Han kanske hade missat blondinbellas statusuppdatering på fejsbook från "ja e och eter, stör mej inte" till "ja sitter på barntoaletten på Max, stör mej inte" :tungan

...det är bara du som inte hört talas om photoshop...

Jaha, så han står stilla (det vet du med säkerhet) och hastighetsmätaren är photoshoppad att visa hastighet (det vet du också med säkerhet).

Jag gissar att bilden är tagen när han kör, jag gissar också att vi alla har kört på liknande sätt någon gång.

Jag brukar styra med ena knäet när jag dricker kaffe och pratar i telefon, rondeller kan bli lite knepiga, men struntar man i blinkersen så går det med.

Ähh,det däre väl inget. Favoriten e ju när man ser Polska lastbilar med dess chaufförer sittandes med vänsterfoten utstickande genom sidorutan.
Detta e ju då vanligast på sommaren.

Är det bara jag som ser hastighetsmätaren?

Nej då, jag tvivlar inte på att han kör. Men jag förstår inte vart sarkasmen av "säkerhet på väg" kommer in i bilden :va
Mig veterligen är det inte farligt att tala i telefon och samtidigt framföra ett fordon. Om du inte är fruntimmer då, men då är det farligt även utan telefon :)

Last edited:
Nej då, jag tvivlar inte på att han kör. Men jag förstår inte vart sarkasmen av "säkerhet på väg" kommer in i bilden :va
Mig veterligen är det inte farligt att tala i telefon och samtidigt framföra ett fordon. Om du inte är fruntimmer då, men då är det farligt även utan telefon :)

Nej, jag tvivlar inte heller på att han kör som sagt, och jag förstår inte heller gnället om säkerheten, det där är väl fullt normalt minst en gång varje bilresa.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt