sandstream
Guest
Wow, den banan såg grymt kul utlunamod skrev:Ett varv på Cadwell Park VIDEO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wow, den banan såg grymt kul utlunamod skrev:Ett varv på Cadwell Park VIDEO
Fast han fegade över The Mountain. Det ska ju flygas där.sandstream skrev:Wow, den banan såg grymt kul ut![]()

Sånt kan crosskillarna hålla på medGustav O skrev:Fast han fegade över The Mountain. Det ska ju flygas där.![]()
Du har ju själv postat en bild från The Mountain när det hoppas med RR hojar. Ganska coolt tycker jag, men skulle aldrig våga själv.sandstream skrev:Sånt kan crosskillarna hålla på med![]()
Jag tycker bilden i sig är cool men inte att man hoppar med RR-hojar, de kan som sagt FMX- och crosskillarna hålla på med.Gustav O skrev:Du har ju själv postat en bild från The Mountain när det hoppas med RR hojar. Ganska coolt tycker jag, men skulle aldrig våga själv.
Gustav O skrev:Någon mer än jag som alltid fnissar lite och tänker på den lilla fåniga kungen i Shrek när ni hör det namnet?

Känns skönt att man inte är ensam.Macke skrev:Ha ha ha... Ja, jag också...
Har kollat på många Road Racing filmer på senaste tiden, och varje gång nån kommentator nämner hans namn så fnissar jag till..... Ha ha ha ha![]()
![]()
![]()
Så lättroad är jag...![]()

Det inser nog denna snubben också ...AJsandstream skrev:Sånt kan crosskillarna hålla på med![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |