jocke i köping
det som skramlar ska repareras :o)

grunka skrev:Var på Kalix rallycross i helgen och vill bara säga att division 1 och supermotard nästan identiska varvtider.
Och då har hansen o grabbarna bara ca 600 hk och fyrhjulsdrift.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
grunka skrev:Var på Kalix rallycross i helgen och vill bara säga att division 1 och supermotard nästan identiska varvtider.
Och då har hansen o grabbarna bara ca 600 hk och fyrhjulsdrift.![]()
Flagga skrev:...och få en hel klase svar i stil med "Detta har diskuterats 1000 gånger redan. SÖK!!!" ?
Dessutom verkar det vara Trådskaparen själv som "lyft tråden", är det OK enligt SH:s "oskrivna regler" i så fall?
Fartsärren är kvar och dom är vad jag har hört hyfsat oexakta. Ville bara ha svart på vit vilken som övervinner vad å när. Det känns bara som många tror att en hoj vinner lätt över en bil utan egen erfarenhet. Därför var vi tvungna å prova. Men vart själv förvånad över detta fast jag har haft en del snabba bilar som t.ex Audi Rs2, så trodde jag inte att det skulle vara så jämt ändå. Hursomhelst ville bara dela av min erfarenhet.Silwer skrev:Nä då kan den inte ha haft fartspärren kvar, då går de runt 250.
Nog gör väl en 929 mer än 250?
Eller menar du att det är väldigt oexakt så den kanske slår av vid 270 på hans bil?
Sen ska du lära dig att sporthojar i denna klassen är för effektsvaga för att ta sig ann starka bilar över 200 knyck, du har helt enkelt ett väldigt mycket högre luftmotstånd att övervinna än honom.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |