Vill bara skapa en liten tråd ang vägen mellan Lund och Staffanstorp.
Kom där idag, alla bilarna ligger i prick 90km/h (90 väg) pga fartkameror. Jag ligger bakom en hyffsat stor "discovery" och har fri sikt och påbörjar en omkörning, plötsligt mitt under omkörningen får billisten väl nått jävla ryck och fortsätter köra lika fort som mig (ökar så jag inte kommer om), så jag fortsatte vidare upp en bra bit och nej han vägrade så jag började ju vinka hej vilt och billisten och han bara fortsatte
fast jag och han ser att jag får möte av en motorcyklist. Ville mest bara säga lite "ursäkta" till dig på hojen eftersom det var väl inte allt för långt att det skulle gått åt hevlete om inte både du och jag varigt ganska uppmärksamma. Vissa bilister skulle man fan vilja sparka i sidan som gör sånt, han bara satt och skrattade bakom ratten och som nog alla vet är inne är det ju inte ett jävla krut i en 125a direkt, men men, vissa har väl "sin" humor och andra har sin egen. Jag längtar till jag har lite större hoj så man fan kan visa sånna att deras jävla bilar inte äger vägen bara för dom är större.
Till dig på en svart ninja tror jag det var = Sorry
Till dig i bilen =

Kom där idag, alla bilarna ligger i prick 90km/h (90 väg) pga fartkameror. Jag ligger bakom en hyffsat stor "discovery" och har fri sikt och påbörjar en omkörning, plötsligt mitt under omkörningen får billisten väl nått jävla ryck och fortsätter köra lika fort som mig (ökar så jag inte kommer om), så jag fortsatte vidare upp en bra bit och nej han vägrade så jag började ju vinka hej vilt och billisten och han bara fortsatte
fast jag och han ser att jag får möte av en motorcyklist. Ville mest bara säga lite "ursäkta" till dig på hojen eftersom det var väl inte allt för långt att det skulle gått åt hevlete om inte både du och jag varigt ganska uppmärksamma. Vissa bilister skulle man fan vilja sparka i sidan som gör sånt, han bara satt och skrattade bakom ratten och som nog alla vet är inne är det ju inte ett jävla krut i en 125a direkt, men men, vissa har väl "sin" humor och andra har sin egen. Jag längtar till jag har lite större hoj så man fan kan visa sånna att deras jävla bilar inte äger vägen bara för dom är större.Till dig på en svart ninja tror jag det var = Sorry
Till dig i bilen =