wonderwizard
Tjuvjägare
hållundan skrev:Jag har vurpat, trodde att jag skulle köra lite lugnare efter det. Tyvärr kommer hornen tillbaka bra mycket snabbare än man tror![]()
det håller jag fullständigt med om....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:Jag har vurpat, trodde att jag skulle köra lite lugnare efter det. Tyvärr kommer hornen tillbaka bra mycket snabbare än man tror![]()
Hänvisar till sista inlägget på sidan 2...Brännström skrev:Idiot som går runt och filmar! :kocko
Lite respekt och hänsyn borde han ha kunnat visa iallafall![]()
människan har en egenskap som kallas nyfikenhet som i vissa tillfällen tar över även om man vet med sig att man inte pallar att se det...HanneZ skrev:Vad funkar inte hur?
Så sant så!MostWanted skrev:människan har en egenskap som kallas nyfikenhet som i vissa tillfällen tar över även om man vet med sig att man inte pallar att se det...
Är det nått fel att ja tycker att filmer på olyckor inte är helt fel?
När det hela tiden pumpas ut filmer med farliga stunts på trafikerad väg och likn, kan man väll också visa att det är farligt att köra mc,fort eller bland trafik...
Precis, ...vilket jävla land! 20 pers & ingen kan första hjälpen (alt. tänka logiskt !) ?Kostet78 skrev:hört talas om Första hjälpen ABC... kanske han hade klarat sig?!
Som sagt.. :kockoZoidberg skrev:Precis, ...vilket jävla land! 20 pers & ingen kan första hjälpen (alt. tänka logiskt !) ?
den där vid infarten till MB racing efter rondellen med mcdonalds o statoil mackenPejo skrev:... dessutom var det inte bra filmat, går runt runt... två stillbildsfoton hade haft större genomslagskraft.
Innehållet... tja, shit happens, och det är jävligt tråkigt. Vi är sköra, och det borde man veta om.
Det var ett ramaskri i sverige's kvällspress för några år sedan då nån rännde av vägen i 150+ mot träd i sidled och bilen gick i två delar... man klagade på volvo(?) över att bilen var kass, att det var farligt bla bla. Det ingen i den debatten reagerade på var att 1500+ kg mot ett träd i 150+ är svårt att klara hur man en konstruerar bilen.
Vi människor är inte konstruerade för att klara annat än gång och springfart.... evolutionen behöver lite mer tid på sig.
Edit: jyx - vilken korsning?
Hultan skrev:Varför snackar folk om hur fort dom körde osv.? Filmen började ju när olyckan var över?
Sen så är jag inte ett dugg förvänad, Det såg ju ut att vara något mellaneuropeiskt land..
Dom ser civiliserade ut, har vissa likheter med civilisation, med våra mått mätt, men beter sig inte riktigt civiliserat.. Med våra mått mått alltså..
My 2 cents..
Precis.. Jag har upplevet det, upplever det, och kommer fortsätta uppleva det.. Olika människor helt enkelt..mamartin skrev:Mitt tycke också...Ser inte ut att vara så civiliserade direkt. Nonchalanta på nåt vis.
tobbeviking skrev:Helt sant...
Jag tror inte heller att det gick så fort100-150 satt jag och funderade på...
Jag har klarat mig från liknande situationer, ingen kunde ta miste på om jag levde eller inte då jag smällde.
Men undras hur effektiv och kall är man egentligen?
Jag har upprepade gånger övat hjärtlung genom jobbet, men frågan är hur samlad man skulle vara om man hade sin kompis liggandes framför sig livlös?![]()
//Tobbe
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT