Bikta Dig

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Bikta dig och dina synder äro förlåtna. Här finns mycket rolig läsning:

BIKTEN

Här kan ni slänga in best-of bikterna

Jag gillade speciellt en med en snubbe som loggar in på ett papegojforum på nätet och ger felaktiga råd till papegojägarna, vilket slutar med att papegojorna blir sjuka eller dör.

En annan kul är kvinnan som sagt till sin man att hon skall till Amsterdam på tjänsterresa när hon i själva verket bara ska dit för att knulla och knarka. :rofl

"jag känner mig äcklad! igår satte jag på en hund. och nu känner jag mig jätte äcklig.. men det värta var är att det var skönt. jag njöt. jag har förstört hundens liv. men jag njöt! amen"

:3freak

Starstriker skrev:
Bikta dig och dina synder äro förlåtna. Här finns mycket rolig läsning:

BIKTEN

Här kan ni slänga in best-of bikterna

Jag gillade speciellt en med en snubbe som loggar in på ett papegojforum på nätet och ger felaktiga råd till papegojägarna, vilket slutar med att papegojorna blir sjuka eller dör.

En annan kul är kvinnan som sagt till sin man att hon skall till Amsterdam på tjänsterresa när hon i själva verket bara ska dit för att knulla och knarka. :rofl
'

Så jävla sjuka folk är...

frågan är hur mkt av det som är sant egentligen.. :3freak

Edit: kanske något man ska testa?
Jag flyttade för ett tag sedan hemifrån. och skulle ha midagsbjudning med mina föräldrar. jag lagade en jätte god midag. men till efterrätt bakade jag hach-pankakor. min föräldrar åt bara två var men var höga som satan. kommer göra detta igen! och rekomenerar det. helt klart :) :rolleyes:

Last edited:
Jo, mycket på den sajten är nog rena påhitt.
Hittade en bok som heter "Bikten" och den var underbart underhållande. Efter lite googlande hittade jag sajten ovan på nätet. Lite omväxlande kvalitet på inläggen där. Mest sex. Tyvärr.

Fluxir skrev:
'

Så jävla sjuka folk är...

frågan är hur mkt av det som är sant egentligen.. :3freak

Obs citat! (så ni inte tror nåt annat)

Jag blir kåt av att lukta på min katts låda!! Jag brukar runka i den också.. Vet inte varför.. Det är bara så skönt!!!

Hahaha :hihi :hihi

jag bodde på hotell i jönköping i tre månader. Där runkade jag till porrfilmerna innan läggdags och lät satsen hamna på heltäckningsmattan. I 3 månader...varje kväll!

Last edited:
127829223
Jag håller andan när utväcklingsstörda personer kommer för nära... för att inte bli smittad!

Amen på den :Bugar

"Jag har haft sex med över 100 killar och brukar hora mig när studielånet e slut och jag vill shoppa. En gång sög jag av en lärare för att få VG."

Alla sätt är bra utom de dåliga.........

"Jag har gjort något hemskt. och jag har levt med det i så många år.. men nu måste jag få erkänna.. för 20 år sedan så dog Olof Palme. Jag är hans mördare. "

RING SNUTEN! :hihi

"Jag har kört i 240km/h på 70-väg med min hoj. "

hmmm, det verkar som om vi har folk från sporthoj på bikten också...

Jag råkade en gång i tidernas begynnelse kasta ett bär på en grannes hus så det blev lila efter bärets goda saft.

667792427
"När min pojkvän pullade mig kom jag inte, jag fejkade som fan. Om han får reda på det kommer han troligen döda mig för han är muslim. Då blir jag inte glad. Men han gjorde ju helt fel! Men jag vågade inte rätta honom för att han tror att han är bäst och då hade han nog slagit mig eller dragit mig i fitthåret.."

HAHAHA fin avslutning

"Är trött på Rienfeldt. Han har visat sitt fula tryna i TV-rutan allt för många gånger så nu kommer jag fan inte rösta på Moderaterna som det var tänkt! Det blir Kristdemokraterna istället, men bara för att dem ger godast godis i deras valbås. Har varit där och länsat deras skålar i 2 år nu (Miljöpartiets godis är äckligt, akta er)"

:rofl

"varje gång jag badar hemma i badkaret så kissar jag i vattnet av gammal vana... ja vet att det är äckligt, men jag gör det endå!"

Någon som känner igen sig?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...