Bikta Dig

Fluxir skrev:
'

Så jävla sjuka folk är...

frågan är hur mkt av det som är sant egentligen.. :3freak

Edit: kanske något man ska testa?
Jag flyttade för ett tag sedan hemifrån. och skulle ha midagsbjudning med mina föräldrar. jag lagade en jätte god midag. men till efterrätt bakade jag hach-pankakor. min föräldrar åt bara två var men var höga som satan. kommer göra detta igen! och rekomenerar det. helt klart :) :rolleyes:
Hade varit roligt, om det var möjligt dvs.

Knarkeffekten försvinner om man utsätter haschet för höga temperaturer, därför får man till exempel inte koka ganja-te.

...har jag hört.

kaZmur skrev:
Klart det är möjligt?
Då måste du först äta din egen vikt i hasch, då kan du bli hög, har jag för mig att det stod i en bok, eller om det är halva vikten, som fortfarande är ganska mycket hasch.

zhapod skrev:
Knarkeffekten försvinner om man utsätter haschet för höga temperaturer, därför får man till exempel inte koka ganja-te.

...har jag hört.

Vad kul att du hört det.
Vet du hur processen går till innan en person kan röka sitt hasch?

Om du nu vet det så vet du att haschet utsätts för höga temperaturer vid den proceduren,förövrigt går det alldeles utmärkt att dricka te, baka och liknande på både hasch och "gräs" utan att thc halten minskar dock kan ruset upplevas annorlunda vid denna intagstyp.:mattias

(Var bara tvungen har bott i Amsterdam i 2 år)

Solid snake skrev:
Då måste du först äta din egen vikt i hasch, då kan du bli hög, har jag för mig att det stod i en bok, eller om det är halva vikten, som fortfarande är ganska mycket hasch.

Knappast räcker med samma dosering som vid inhalering blandat med tobak.

Men det svåra är att fördela ämnet i bakverket således går det åt en större mängd till bakning/matlagning,men blandat med dryck så doserar man "per kopp"
oftast om man nu inte vill göra en kanna. :mattias

snabbåka skrev:
Vad kul att du hört det.
Vet du hur processen går till innan en person kan röka sitt hasch?

Om du nu vet det så vet du att haschet utsätts för höga temperaturer vid den proceduren,förövrigt går det alldeles utmärkt att dricka te, baka och liknande på både hasch och "gräs" utan att thc halten minskar dock kan ruset upplevas annorlunda vid denna intagstyp.:mattias

(Var bara tvungen har bott i Amsterdam i 2 år)

Knappast räcker med samma dosering som vid inhalering blandat med tobak.

Men det svåra är att fördela ämnet i bakverket således går det åt en större mängd till bakning/matlagning,men blandat med dryck så doserar man "per kopp"
oftast om man nu inte vill göra en kanna. :mattias
Där hör du ormjävel! :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!