Bikeweek!!!!!!!!!!!!

@slappa: Du har Lunedets camping 1 km ifrån banan. Där skall vi bo.
Annars är det bara tälta på området. Finns en folkhögskola också som ligger 1 mil från banan tror jag, dom har schysta rum.

Jag skall naturligtvis till Gelleråsen. Ända sen jag hängde med Machomamma och Tom på RR förra året så har jag mer eller mindre blivit fast.
Skall personligen sätta dit Swedies transpondrar under helgen så att det inte blir något knas.. ;)

Macho Woman skrev:
Ouppselidejseli! Jag ska vara berusad och tokgalen och jaga folk i depån på gammalt vanligt manér... Watch out! :brynad

Jag ska dit på tisdag,onsdag och ta licens, men nu vet ifan om man vågar :rolleyes:

Som slappa frågar, finns det några tältmöjligheter???

Vi lyxlirare bor på Alfred Nobel i "city". Skönt att inte behöva sänka sig till Taikon-nivå* bara för att ägna sig åt motorcykelkörning.

*politiskt inkorrekt term enbart skapt för att irritera. ;)

Mattias skrev:
Vi lyxlirare bor på Alfred Nobel i "city". Skönt att inte behöva sänka sig till Taikon-nivå* bara för att ägna sig åt motorcykelkörning.

*politiskt inkorrekt term enbart skapt för att irritera. ;)

Kostar?

Nordgren skrev:
Också ska du vara journalist/författare glöm inte det

Ja, och jag ska ta tillhörande bilder till hennes texter. Så jag hoppas Jennis artiklar inte enbart handlar om mooning o rookie-spyor :galen

Bikerbitch skrev:
@slappa: Du har Lunedets camping 1 km ifrån banan. Där skall vi bo.
Annars är det bara tälta på området. Finns en folkhögskola också som ligger 1 mil från banan tror jag, dom har schysta rum.

Jag skall naturligtvis till Gelleråsen. Ända sen jag hängde med Machomamma och Tom på RR förra året så har jag mer eller mindre blivit fast.
Skall personligen sätta dit Swedies transpondrar under helgen så att det inte blir något knas.. ;)

Hur ska ni bo ?
Tält eller stuga ?
//D

Macho Woman skrev:
Ouppselidejseli! Jag ska vara berusad och tokgalen och jaga folk i depån på gammalt vanligt manér... Watch out! :brynad

Jag och Jenny ska köra en favorit i repris med världens minsta tält. :banana

Jag går licenskursen där uppe, ska bo på Hotel Labinen, ett "kontorshotel" för 200kr natten enkelrum, 300kr för dubbel.

/X-up

Kan man inte köra så får man göra annat.....
Skall vara tävlingsläkare på Gelleråsen söndag 1/8. Så kör försiktigt, så vi slipper träffas på DET sättet. Annars får ni gärna gå förbi sjukstugan och säga hej. Inte så ofta man får chansen att träffa folket från forumet irl annars. :tummenupp

Kjelle skrev:
Kan man inte köra så får man göra annat.....
Skall vara tävlingsläkare på Gelleråsen söndag 1/8. Så kör försiktigt, så vi slipper träffas på DET sättet. Annars får ni gärna gå förbi sjukstugan och säga hej. Inte så ofta man får chansen att träffa folket från forumet irl annars. :tummenupp

Tror jag nog att du får göra. Alltså träffa många forums människor... Jag var själv där på besök ett antal gånger under BikeWeek i fjol... I år lär ni "slippa mig" :4skrika

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back