Macho Woman
Äppelkäck
Slappa skrev:Mer mooning ?
Du har ju redan showat asset, vad blir de den här gången ?
![]()
//D
Tja, Gulsnabbtrajja har ju ett stående erbjudande på att få se mina pattar om han kör under 1.12.5...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Slappa skrev:Mer mooning ?
Du har ju redan showat asset, vad blir de den här gången ?
![]()
//D
Macho Woman skrev:Tja, Gulsnabbtraja har ju ett stående erbjudande på att få se mina pattar om han kör under 1.12.5...
Macho Woman skrev:Tja, Gulsnabbtraja har ju ett stående erbjudande på att få se mina pattar om han kör under 1.12.5...
twinner skrev:Åhh,fy fan! ...![]()

En månads förberedelser och 20 minuters tidskval, detta suger verkligen elefantröv.Geiger skrev:Tidsschema Lördag 24/7 2004 Reviderat
Kvalificering 1 Stor Debutant 09.00 - 09.20
Kvalificering 1 Sport Production 09.30 - 09.50
Endurance Tidsträning Grupp 1 10.00 - 10.20
Endurance Tidsträning grupp 2 10.20 - 10.40
Kvalificering 2 Sport Production 10.50 - 11.10
Kvalificering 2 Stor Debutant 11.20 - 11.40
Lunch 11.40 - 12.40
Race Stor Debutant 12.40 15 Varv
Race Sport Production 13.20 15 Varv
Race Endurance 14.00 4 timmar
Arrangören förbehåller sig rätten till ändringar
GSXR1100R skrev:En månads förberedelser och 20 minuters tidskval, detta suger verkligen elefantröv.
Jonte VSB R-T skrev:Hur fan bor man och hur förvarar man hojen. Har varken buss, husvagn eller långtradare... Tänkte lalla runt och titta och köra när det är för allmänheten.
Jag är ju rockie i dessa sammanhang. Kan ni inte skriva en guide???
Pålle skrev:ojoj, jag kan uppdatera dig hur kul vi har VARJE kväll!
Slappa skrev:Varför ?
Jonte VSB R-T skrev:Men va fan är det en särskild camping eller??? Kostar?
Vilken hemsida kan man läsa allt på då?
Det blir cirkus 30 på banan samtidigt, men ni har ju kört 1.12 och det räcker, skicka ut klotkungen Oscar i kvalet så kan ni dricka öl med oss på läktarn iställetGeiger skrev:Yes it does..!! Tar ju annars minst två sånna pass innan man ens fått upp farten på den banan. Gör ju inte saken lättare att det kommer vara upp till 40 pers på banan samtidigt.
GSXR1100R skrev:Det blir cirkus 30 på banan samtidigt, men ni har ju kört 1.12 och det räcker, skicka ut klotkungen Oscar i kvalet så kan ni dricka öl med oss på läktarn istället
Man spar däck och slipper att slå sig gul & blåGeiger skrev:Hehehe, ja det vore fan trevligt.
Hur fort måste jag köra för att få samma erbjudande?Macho Woman skrev:Tja, Gulsnabbtrajja har ju ett stående erbjudande på att få se mina pattar om han kör under 1.12.5...
Kör han 1.11 så kan han få se mina oxåMacho Woman skrev:Tja, Gulsnabbtrajja har ju ett stående erbjudande på att få se mina pattar om han kör under 1.12.5...
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |