Amerikanska sporthojsåkare garvar åt snut som klantat till det och kraschat sin bil.
http://seattletimes.nwsource.com/html/localnews/2012600509_taunt12m.html
http://seattletimes.nwsource.com/html/localnews/2012600509_taunt12m.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle inte hjälpa en polis i nöd, jag har aldrig rent mjöl i påsen och vill inte råka illa ut för att hjälpa någon som dedikerar sitt liv till att få mig att råka illa ut.
Jag skulle inte hjälpa en polis i nöd, jag har aldrig rent mjöl i påsen och vill inte råka illa ut för att hjälpa någon som dedikerar sitt liv till att få mig att råka illa ut.
Gå o lägg dig.
justja en polis vill ju få dig att råka illa ut. För det kan ju inte vara så att det är du själv som satt dig i en sån sits att du får dig själv att råka illa ut?![]()
Jag är vuxen och lägger mig när helst jag behagar, begrips!!
"Seeing a cop down was hysterical to them. They thought it was the funniest thing they ever saw," said Trooper Cliff Pratt, State Patrol spokesman. "They didn't know whether he was going to live or die and they didn't care. That's what makes it so hard to swallow."
Nu har jag läst artikeln och kan väl konstatera följande, på något sätt är det förståeligt att dessa två bikers stannade och skrattade åt polisen... han jagade deras grupp och kraschade, så det handlade inte om någon polis de passerade som hade råkat ut för en olycka utan om en jakt där polisen försökte identifiera ledaren av gruppen men körde ut sig själv.
Sen är det också lite komiskt hur de kan vinkla saker och ting.
Det handlade ju förmodligen inte om att det roliga var att se en skadad polis... utan snarare att se att den polis som jagade just dem just då körde ut i spenaten.
Men absolut, jag försvarar det inte. Liv går före allt.
precis, med tillägget att det är löjligt att stanna o tramsa.
visar ju nivån på de personerna.
He attempted to pull them over, but they refused to stop. Salyer narrowed in on the pack's leader, trying to get identifying information from the motorcycle.
As he did, two other bikers in the group cut him off, forcing him to swerve and slam on his brakes.
Salyer lost control of his patrol car on the ramp from I-5 to northbound state Highway 599, struck the guardrail and rolled several times before ending up in a ditch.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |