Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det här är min sorts humor! Jag ska försöka att göra ett klipp som kommer slå hårt!!!
Din MC21 som man ser bakdelen på?
Jag måste bara få ställa lite dumma frågor nu.
När jag ska spela in filmen, hur gör jag med musiken?
Jag är totalt värdelös på sånt, kan bara filma lite med mobilen men det blir ju inte så bra.
Tips tack!
Limez: Den filmen var great, speciellt avslutningen som såg ut att sluta med en rätt hård törn in i garderoberna![]()
Du lägger in filmen i typ windows movie maker o sen lägger du över ett ljudspår...
Du lägger in filmen i typ windows movie maker o sen lägger du över ett ljudspår...
Hittar inte mitt jäkla spegelvisirPrecis så gör jagBlir nog en ny film inom kort
![]()
Hittar inte mitt jäkla spegelvisirNär jag hittar det så kommer det upp en ny film från mig
![]()
Kom igen nu i påskhelgen! Dansa i skinnet tills ni svettas riktigt jävla ordentligt![]()
![]()
![]()
Skulle det vara ironiskt eller har du något emot att jag laddar upp bilder?Vafan ska du me spegelvisir till? Du har ju redan laddat upp 6000 bilder på ditt plyte på sporthoj
Haha, ungefär så är dethan vill ändå kunna neka till vissa att det minnsam inte är han som dansar
Ska man inkludera en scavenger hunt månne?
I princip går det ut på att klara av en serie utmaningar eller göra saker på en lista och fånga det på film. När säsongen är slut, lämnar deltagarna in sina bidrag och så röstar man om vem som gjort flest/bäst. Kanske kan man skramla ihop till ett pris.
Exempel på gärningar kan vara att köra genom stan naken, dansa på allmän plats, hoppa från en bro, vaffan som helst..
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |