Bikerdancetävlingen 2008! (SBOTY-08)

jaha då var det dags att plocka fram den här tråden igen då ännu ett rikspucko utan nåt speciellt vettigt liv och sågspån i skallen tänkte vaaaafan ingen skickar in nån fin liten dans, då tar jag herr marcel på mig detta djupa ansvar och proklamerar krig mot diktaturens herravälde över den lilla döda myggan arne. VAAAAAANDALER......euuum nu tappa jag bort mig

varsååååågood:

[YOUTUBE-ID]HNvm1pw8JP0[/YOUTUBE-ID]

:rofl
Undrar vad dina grannar tänkte om dom kunde se dig genom fönstret.
Helt underbar video iallafall, såg ut att vara en väl intränad dans.

Victory-Dance 1/4 mile racing

jaha då var det dags att plocka fram den här tråden igen då ännu ett rikspucko utan nåt speciellt vettigt liv och sågspån i skallen tänkte vaaaafan ingen skickar in nån fin liten dans, då tar jag herr marcel på mig detta djupa ansvar och proklamerar krig mot diktaturens herravälde över den lilla döda myggan arne. VAAAAAANDALER......euuum nu tappa jag bort mig

varsååååågood:

I had that feeling to:confused: . Beat the shit out of the rest feeling!:D Slow and tender!:krama

Tänk er texten!
1.This is the intro babe!
2. Its time to start babe!
3.Whats up come on babe!
4. Oh no Babe!
5. Yes I mean are you there Babe!
6. This is a hit! No boggeiy Babe!
7. I won Babe!
8. Give me my price! Babe.

Bifogat

• 1 intro.jpg
    1 intro.jpg
    125.2 KB · Visningar: 81
  • 2 start.jpg
    2 start.jpg
    132.2 KB · Visningar: 55
  • 3 come on.jpg
    3 come on.jpg
    128.9 KB · Visningar: 62
  • 4 oh no.jpg
    4 oh no.jpg
    133.8 KB · Visningar: 77
  • 5 you there.jpg
    5 you there.jpg
    114.1 KB · Visningar: 74
  • 6 hit.jpg
    6 hit.jpg
    91.5 KB · Visningar: 64
  • 7 jag vann.jpg
    7 jag vann.jpg
    124.3 KB · Visningar: 112
  • 8 prisutdelning.jpg
    8 prisutdelning.jpg
    88.4 KB · Visningar: 75
Last edited:
:rofl
Undrar vad dina grannar tänkte om dom kunde se dig genom fönstret.
Helt underbar video iallafall, såg ut att vara en väl intränad dans.

just det tack alltså, det är inte alla som förstår att skinnställsdancing inte är nåt man tar lätt på, det krävs år av disciplin och hårt arbete för att upnå det jag har åstakommit. ligger många timmar av blod svett och tårar bakom den filmen, så till er som tänker försöka er på det här, va försiktiga gå helst en kurs innan där ni lär er grunderna har sett många "otäcka" dancing skador =(.

och ja grannarna tror förmodligen jag är helt jävla dum i huvudet =)

och ja grannarna tror förmodligen jag är helt jävla dum i huvudet =)

Tror?
Förut trodde dom, nu har dom det fullständigt bekräftat!

Men det är bra, dom lär inte sno din morgontidning eller klaga på att du lämmnar ludd i torktumlaren... :psyko

Mer filmer tycker jag!:tummenupp :yoparty Min kommer nog upp i eftermidag:tummenupp

Här kommer mitt andra bidrag för att liva upp tävlingen lite :tummenupp :D :yoparty

[YOUTUBE-ID]YzUXC2go9mA[/YOUTUBE-ID]

hahaha som sagt för mkt tid över.. haha men vem av dessa 3 står på pall plats 1 de e väll de som e den stora frågan.. hahaha dårar

Haha, detta verkar verkligen helkul! Fick för mej att jag skulle bidra med en dans, men jag har ju inget att filma med, så det sket sig!

Haha, detta verkar verkligen helkul! Fick för mej att jag skulle bidra med en dans, men jag har ju inget att filma med, så det sket sig!
Klart du ska vara med:)
Låna en kamera av en polare:tummenupp

Back