Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GBG:
ÅKA från GP 10:00. Rollsbo - Stenungsund - Tjörn - Rotviksbro - Torp - Torget.
Du tror inte att det kan bli lite tight med tid?
Det bör räcka men kanske säkrast att vi alla möts upp senast 0945.
HA!
En sån gröngöling jag är..
Tänkte föreslå Götaplatsen ist för GP-huset, men jag tror nog inte det behövs, va?

(75% säker) Stenungsund åxå.UDDEVALLA:
Lördagen den 26 April samlas vi i uddevalla på torget klockan kl 11:00.
Sedan utgår vi Gustavsberg mot Ryra - Ljungskile - Grinneröd (backamo) - Lilla Edet - 45 en liten bit norr in mot Sjuntorp - Gärdhem å sedan ut till Bike bakvägen via kronogården för att slippa om byggnaden utanför bike å alla förbaskade köer, kanske lite mindre köer denna vägen förhoppningsvis.
GBG:
ÅKA från GP 09:45. Rollsbo - Stenungsund - Tjörn - Rotviksbro - Torp - Torget.
1. # Anders
2. Kiel
3. micke6
4. peter R1
5. Fredde_M
6. Jocke
7. Jessan
8. Nicco
9. issen
10. Canidae
11. ----[Zonic]----
12. GixxerTina ( hänger med om hojen är klar )
13. micke
14. Rick är en banger
15. Wassblad (om allt är iordning med hojen)
16. Rasorblade (kanske)
17. Elias
18. Paser
19. Pacman
20. Poffer
21. Celliron
22. Chrisha
23. Madroman
24. Mikaelzii (Mikael)
25. Sämsgård (motard) + 2 kompisar med motarder.
26. _putte_ (Patrik) + 1 kompis
27. sienna758 (ifall hojen är i Gbg )
28. Graner (Om någon vill övningsköra med mig)
29. Gothmog
30. Maru
31. Fosgate + vänner
32. Hedlund (Fosgates vän)
33. Melkersson (Fosgates vän)
34. Z1000GBG (Förmodligen)
35. Maximus (vädret)
36. Bizkid (om hojen är ihop plockad)
37. Night rider (vädret)
38. Panajo (hojen kvar i ägo?)
39. chicken
40. abbanovitch
41. Cruise
42. Darth Väder

GBG gänget passerar Stenungsund kl???
Stenungsunds MC står nog vid statoilmacken å väntar![]()
44. Mr. Brasse... åker från GöteborgLördagen den 26 April samlas vi i uddevalla på torget klockan kl 11:00.
Sedan utgår vi Gustavsberg mot Ryra - Ljungskile - Grinneröd (backamo) - Lilla Edet - 45 en liten bit norr in mot Sjuntorp - Gärdhem å sedan ut till Bike bakvägen via kronogården för att slippa om byggnaden utanför bike å alla förbaskade köer, kanske lite mindre köer denna vägen förhoppningsvis.
GBG:
ÅKA från GP 09:45. Rollsbo - Stenungsund - Tjörn - Rotviksbro - Torp - Torget.
1. # Anders
2. Kiel
3. micke6
4. peter R1
5. Fredde_M
6. Jocke
7. Jessan
8. Nicco
9. issen
10. Canidae
11. ----[Zonic]----
12. GixxerTina ( hänger med om hojen är klar )
13. micke
14. Rick är en banger
15. Wassblad (om allt är iordning med hojen)
16. Rasorblade (kanske)
17. Elias
18. Paser
19. Pacman
20. Poffer
21. Celliron
22. Chrisha
23. Madroman
24. Mikaelzii (Mikael)
25. Sämsgård (motard) + 2 kompisar med motarder.
26. _putte_ (Patrik) + 1 kompis
27. sienna758 (ifall hojen är i Gbg )
28. Graner (Om någon vill övningsköra med mig)
29. Gothmog
30. Maru
31. Fosgate + vänner
32. Hedlund (Fosgates vän)
33. Melkersson (Fosgates vän)
34. Z1000GBG (Förmodligen)
35. Maximus (vädret)
36. Bizkid (om hojen är ihop plockad)
37. Night rider (vädret)
38. Panajo (hojen kvar i ägo?)
39. chicken
40. abbanovitch
41. Cruise
42. Darth Väder
43. Aphex (Mattias)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |