Bikedagarna

Gamla vägen är väl ok (Tureborg-Öresjö) eller vilken väg har ni tänkt?

Jag har inte tänkt något, kan ingen annan väg än 44an. Är den vägen lite kurvig så fungerar den säkert bra. :)

Tureborg, är det där de ligger en gammal fästning?
 
Jag hängerpå vid bra väder får se om jag hinner besiktiga annars kör jag ändå:tungan, vägen mellan uddevalla o öresjö va i uselt skick senast jag körde där.


Den är dålig på sina ställen. men en solig dag så glider jag mkt hellre den vägen än nya o gamla 44:an... :)
 
Hänger gärna på.

Vägen norr om 44:an är rätt kul och kurvig -via Lane-Ryr och Siviken. Kommer ju ut strax utanför Vänersborg, så det är lite omväg.

Körde både Öresjö- och Siviksvägen helgen innan äckelsnön kom och då var det knappt något grus alls på någon av vägarna. Frågan är hur det ser ut nu. Håller vädret i sig i helgen så blir det nog en runda runt där igen.

//F
 
Är det inte lika bra att det görs en namnlista som vanligt?
Förutsatt att det blir bra väder så är följande med på samåkning från Uddevalla:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
 
Är det inte lika bra att det görs en namnlista som vanligt?
Förutsatt att det blir bra väder så är följande med på samåkning från Uddevalla:

Edit; det är lördagen den 26e vi pratar om eller?

1. Styret
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
 
Last edited:
Är det inte lika bra att det görs en namnlista som vanligt?
Förutsatt att det blir bra väder så är följande med på samåkning från Uddevalla:
1. Styret
2.#86 Anders
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Bra initsativ Firefly :tummenupp
 
1. Styret
2. # Anders
3. Kiel
4. micke6
5. peter R1
6.
7.
8.
9.

tips: man kan ju köra Gustavsberg o gamla E:6:an ner till Backamo och ta mot Edet och Hjärtum till Trollbyn.
 
Hjärtumsvägen känner jag till, den är riktigt fin :) ( var förra året iaf)
 
Last edited:
1. Styret
2. # Anders
3. Kiel
4. micke6
5. peter R1
6. Fredde_M
7. Jocke
8.
9.
 
1. Styret
2. # Anders
3. Kiel
4. micke6
5. peter R1
6. Fredde_M
7. Jocke
8. Jessan
9.
 
1. Styret
2. # Anders
3. Kiel
4. micke6
5. peter R1
6. Fredde_M
7. Jocke
8. Jessan
9. Nicco
10.
 
1. Styret
2. # Anders
3. Kiel
4. micke6
5. peter R1
6. Fredde_M
7. Jocke
8. Jessan
9. Nicco
10.issen
11.Canidae
12.
 
1. Styret
2. # Anders
3. Kiel
4. micke6
5. peter R1
6. Fredde_M
7. Jocke
8. Jessan
9. Nicco
10.issen
11.Canidae
12.----[Zonic]----
13.
 
1. Styret
2. # Anders
3. Kiel
4. micke6
5. peter R1
6. Fredde_M
7. Jocke
8. Jessan
9. Nicco
10.issen
11.Canidae
12.----[Zonic]----
13.GixxerTina ( hänger med om hojen är klar )
14.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top