Bikedagarna

#86 Anders

Lämnar Hjärnan i Depån!!!
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Hemma
Hoj
Retta -04 såld. Gsx-R 600 K8 såld, Yamaha YZ 250F -07, KTM 690 SMC -09 såld, Ducati Multistrada 1200 S
Kan vi inte slå ihop oss så många vi bara kan å åka till bikedagarna i en enda enorm kortege?
Om ni nu inte ska åka bil dit med det tror jag väl endå inte lr?

Är bara vädret rätt så skulle man väl kunna ha en bra samlingspunkt i uddevalla för där finns dom flesta lr i närheten, så man får åka en lite tur med alla. Känns ju jävligt dumt å samlas i Thn.
Säger ni? Är ni på?

Boka in dom dagarna/dagen redan NU!!!!
 
Låter som en intressant idé. Det brukar vara valborgshelgen eller?
 
26-27april är de. Kan tänka mig köra via U-A om vädret är okey :)
 
Jag är på spelar ingen roll var vi samlas bara vi kör o har kul:tummenupp
 
Jag hänger gärna på oxå:tummenupp Att åka från u-a passar mig fint.
Kanske inte om regnet öser ner, men det hoppas vi på att slippa.
 
blir det fint väder så packar jag ner lite olja i ryggsäcken å tar husan på långtur :tungan till stora uddevalla å hänger på till bike men det e ju inget vidare å åka 8,5mil enkel väg me motard om det dessutom e kasst väder så vi får hoppas på lite sol.
 
Det förvånar mig inte om det snöar :huvet

Jag är på:tummenupp

Sålänge hojen är OK och jag har besiktigat den :rolleyes:

frågan är ju om jag hinner .....
 
Det förvånar mig inte om det snöar :huvet

Jag är på:tummenupp

Sålänge hojen är OK och jag har besiktigat den :rolleyes:

frågan är ju om jag hinner .....

Blir vi bara tillräckligt många så smälter du in i mängden då behövs ingen besiktning. Ingen polis som orkar stoppa så många hojar :D

Gött å se att det börjar ta sig med intressen :tummenupp
Som sagt håller tummarna för vädret bara.
 
det verkar kunna bli en del. skulle vara riktigt roligt.

förra året var vi 12st. (11 sporthojar och jag) :D
 
Tanken är att köra någon annan väg än 44an mellan U-A och THN isf hoppas jag? :)
 
Gamla vägen är väl ok (Tureborg-Öresjö) eller vilken väg har ni tänkt?

Har inte bestämmt väg ännu men har någon nått bra förslag lr önskemål så säg te bara.
 
Jag hängerpå vid bra väder får se om jag hinner besiktiga annars kör jag ändå:tungan, vägen mellan uddevalla o öresjö va i uselt skick senast jag körde där.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top