Bikedagar.. Vilka ska dit?

Fan vilken fin uppslutning med hojar! Bra väder och en jäkla massa mc-folk. Nu vaknade säsongskänslan till liv igen, sjukt kul!

Mycket hojar var det, svårt med parkering idag, även med hoj :tummenuppIMAG0037.jpg

Haft en underbar helg:) som sagt nu känns det som sesongen är igång... Hoppas vädret håller i sig!

mkt trevliga och fina hojar där idag. Passade på att inhandla ett skinställ och lite brända mandlar. :)

då va det snart dags igen:tummenupp bikedagar 27-28 april. vilka ska dit i år? verkar som det ska va fint väder som prognoserna visar nu:tummenupp

står på hemsidan att Jimmy Ohlsson från RACKARTYGARNA kommer och kör TRIALSHOW flera gånger varje dag!

De e väl lite annorlunda men ska bli intressant. Jag kommer va på plats och i år ska jag f__n provköra lite hojar:yoparty

Såg nyss att bike gjort ett inlägga på sin fb sida:) bikedagar party på hotell swania. Get back to 90:s :) gött me lite fest efter:)

Jag ska dit om vädret tillåter!

Nån som vet om Bike har nån allmän rabatt på tillbehör? Är intresserad av att köpa alpinisters smx plus, hoppas! Annars har Nifa dem på extrapris månaden ut :)

Jag ska dit om vädret tillåter!

Nån som vet om Bike har nån allmän rabatt på tillbehör? Är intresserad av att köpa alpinisters smx plus, hoppas! Annars har Nifa dem på extrapris månaden ut :)

Har ingen direkt koll men helt klart värt
O kolla upp. Du bor ju inte många meter från bike:)

Jag ska dit på lördagen. Sen får man välja fordon beroende på vädret. men hoppas på fin så man kan ta mcn

Tänkte åka dit på söndagen... om vädret är "med oss"...
Kul evenemang - mestadels för att det är så många motorcyklister där och många hojar att kolla på...

Vi får hoppas att vädret håller. Just nu er det ut så här men det kan ju ändras till det sämre rätt fort. Blir de kass väder så får de bli bilen:(ImageUploadedByTapatalk1366666745.581090.jpg

Jag e på plats i thn. Kom dit ida men lite sent. Imorn kommer jag gå runt o dregla på hojar:)

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back