Bikedagar.. Vilka ska dit?

Har hört att Farbror blå skall ha en hel del kontroller i närområdet runt Trollhättan på Lördag utav någon märklig anledning :tummenupp

Min hoj e besiktigad och har helt nya däck. Till och med laglig ljudnivå hehe.

Så vad skulle jag kunna åka fast för :va

Min hoj e besiktigad och har helt nya däck. Till och med laglig ljudnivå hehe.

Så vad skulle jag kunna åka fast för :va

snuten brukar va i svängarna under bike dagar men aldrig vart me om att dom sätter ut komtroller under dom två dagarna.. dom skulle få mer o göra än va dom skulle klara av.Kan va en anledning till att dom aldrig sätter ut komtroller under dom dagarna..Men man ska väl aldrig säga aldrig:fakta

Jag tänkte åka ner och se om man kan hitta några nyblivna 2012 1000 kubiks ägare att avrätta på nån raka med min 10 år gamla r1:a :D
Får man åka bönpall? :hihi

Last edited:
Jag ska försöka åka mc dit med min handledare. Annars blir det bil och då har jag någon plats i bilen om någon vill åka med

Ser ut att bli uppehåll faktiskt! Hyffsat med värme också.
Äntligen dags att ta fram hojen på riktigt! :yoparty

Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder:tummenupp eller va e det man brukar säga:va körde ner min mc i värsta regn vädret under torsdagen. slängde på mig ett regnställ över mitt skinnställ bara.. gick kanon:tummenupp lite halt på sadeln bara:fakta

På väg till trollhättan idag så i höjd med tre älgar i grästorp kom det 6 st mc snutar som körde om mig samt en van. Så nog har dom grejer på gång verkar det som. Kan tänkas på o tat lite lungnt på vägarna dit ni som e på väg.

Tycker vädret är för surt faktiskt. Så snutarna kan stå å frysa om dom vill.

Om prognoserna stämmer så ska det va fint väder imorn bli lite molnigt fram på kvällen men inget regn. Sen ska det klarna upp på söndagen me under dagen... Inget regn där heller men lite molnigt framåt kvällen.. Får hoppas prognoserna stämmer.

Det var ju synd att man skulle missa detta... Fast jag var uppe och köpte hjälm idag istället.

Och på tal om snuten så stod det runt 20-30 stycken mc-poliser vid den här macken idag, såg ut som om dom skulle göra ett allvarligt försök att tömma bränsletankarna. Synd att det regna så förbaskat, annars hade jag fanme fotat dom.

Ingen snut idag från Skara-Trollhättan och tillbaka..

Någon som såg en super snygg Custom åkare med gul väst som det står "Övningskörning" på? (En vinröd C1800 intruder) som hejade friskt på alla? That hotshit was me :D

Har haft en rätt bra dag.. Vädret höll rätt bra. Hoppas på fint väder imorn igen;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman