Bike Week.

Race Only

Onsdagskörningen va underbart väder å de va riktigt skoj att gasa runt banan:tummenupp.
De finns mycke att lära sig när man kör på bana å man blir aldrig fullärd å hitta någon som kör lite snabbare å rätt spårval gör susen:banana.
 

Bifogat

  • HPIM3253.JPG
    HPIM3253.JPG
    171.8 KB · Visningar: 57
  • HPIM3284.JPG
    HPIM3284.JPG
    138.2 KB · Visningar: 54
Ja det var kanon :tummenupp det här får vi göra om någon mer gång gärna med några fler hojar
 
Ja det var kanon :tummenupp det här får vi göra om någon mer gång gärna med några fler hojar
Hej, jag kanske vågar mig på en bankörning med er nästa sväng ni ska iväg. Har dock aldrig kört bana innan, men nån gång ska väl vara den första?:gnissla
 
Hej, jag kanske vågar mig på en bankörning med er nästa sväng ni ska iväg. Har dock aldrig kört bana innan, men nån gång ska väl vara den första?:gnissla

Du får gärna hänga på nästa gång, nu blirt det nog ingen mer gång i år
Om du inte har kört bana förut så recomenderar jag dig att gå en
kurs i smcs regi, här är en länk så du kan läsa lite mer


http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=160
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top