personligen har jag inga dåliga erfarenheter av någon mc butik ..
Personligen så har jag många. Och jag är inte ensam om det har jag märkt i tråden.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
personligen har jag inga dåliga erfarenheter av någon mc butik ..
Personligen så har jag många. Och jag är inte ensam om det har jag märkt i tråden.Finanskrisen städade bort en del men nu rullar hjulen för fullt igen. De handlare som är bättre än genomsnittet är de som kommer alltid klara sig. Det finns riktigt bra mc butiker också.
![]()
när vi ändå är igång kan du väl nämna några exempel på vad som gjort dig missnöjd.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
samt en lös hjulbult genom bakhjulet.
.
Det får fan inte hända
En annan lämnade ut en hoj efter service med dubbla mängden olja i motorn.
Så är det när folk utan kunskap inom mekatronik skall skruva på en komplicerad övermotoriserad tvåhjuling!
Jag har varit med om att en hojhandlare i sthlm skrev över fel hoj på mig vid köp, sedan tog det någon vecka innan det blev rätt hoj, därpå så tog det ett par veckor innan ming amla hoj som jag lämnat i inbyte skrevs över på dem.
En annan hojhandlare i sthlm lämnade ut en hoj efter service med dubbla mängden olja i motorn, samt en lös hjulbult genom bakhjulet.
När jag tänkte köpa min andra hoj efter att min första ninja blev stulen så var det bara honda i södertälje som ville låta mig provköra något alls när jag shoppade runt efter hojar av de ställen jag besökte i sthlmstrakten. Jag köpte en hoj i Jönköping istället. Mycket trevligare säljare, med bra service.
Jag säger inte vilka de två förstnämnda var, eftersom att det kan strula till sig för vem som helst, och de försökte iaf fixa till besvären... Men... Ja... Det ger ju lite tveksamt intryck.
Hur märker man detta, dubbel mängd olja ?
Vilken hoj, vilken modell.
För det var väl inte så enkelt att du sedvanligt kollade oljesynglaset och såg det var överfullt när du hämtade hojen ?
Men är en Hyosung lika kittlande som KTM?![]()
Jag är glad att jag ökade min allmänbildning genom att googla Hyosung. Mitt tidigare antagande borde dock gå att applicera på båda dessa kittlande märken:
Bikern - "Fan vad det kliar på min pung...".
Doktorn - "Hoppsan, du har nog fått Hyosung...".
Bikern - "Fan vad det kliar på min lem...".
Doktorn - "Hoppsan, du har nog fått KTM...".
God natt.
om du ska ha någon del el dyl rekommenderar jag att inte komma in 1 minut innan stängning för killen eller tjejen bakom disken kanske också behöver hämta barn på dagis, åka och storhandla mm mm precis som alla andra! Hur gör du själv på ditt jobb för att få ihop vardagsbestyren?
God natt på riktigt.
De kanske använde en vagnsbult ?Ja, skruva på en bult blir ju svårt innan man gängat den. Men då är det inget bult längre!![]()
oj jäklar. det där låter ju som riktiga klåpar meckar varit i farten. jobbar själv i bilbranchen och fick själv ett roligt klagomål från en kund häromdagen, vi hade gjort servicen medans hon väntade och för det fick vi 5 stjärnor i kundundersökningen, våra kundmottagare hade gjort ett kanon jobb med allt så 5 stjärnor där också. nu kommer det hemska som drog ner vårat betyg såpass att vi i ärendet blev nerdragna i en skamlista "det var dålig signal på wifi![]()
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag är glad att jag ökade min allmänbildning genom att googla Hyosung. Mitt tidigare antagande borde dock gå att applicera på båda dessa kittlande märken:
Bikern - "Fan vad det kliar på min pung...".
Doktorn - "Hoppsan, du har nog fått Hyosung...".
Bikern - "Fan vad det kliar på min lem...".
Doktorn - "Hoppsan, du har nog fått KTM...".
God natt.
Allt detta i maj när vädret varit fantastiskt och folk borde köra. Jag kan säga upp TV-abbonemanget i höst , jag får tillräckligt med dokusåpa här...
mig skrev:Sedan en liten varning.
På väg till Ö-vik med frun bakom stannade vi till i Ockelbo för lite korvpaus.
När jag kom ut hade pärlan pissat ur sig all kylarvätska.
Ringde Lingvalls verkstad och sedan försäkringsbolag (Svedea) för bärgning.
Jag hade en XL-försäkring så full service från Svedea som fixade allt.
Efter några minuter ringer en glad röst från bärgaren som frågar:
-"Var det här vattnet hade gått? Muahaha!".
Tog sedan 20 minuter så var vi på väg mot Lingvalls.
Verkstaden stänger kl 17 men killen jag pratat med stannade kvar tills vi kom vid strax i 18.
Han öppnade, fyllde på, blåste rent, testade, skickade ut mig för test och konstaterade att möjligen hade locket till kylarvätskan skakat upp lite. (EDIT:tog 30-40 minuter)
Nu funkade det iaf så bara att köra vidare.
När jag frågade vad han ville ha för kalaset så sa han att han iaf hade stängt så det var gratis.
Helt suverän service av Lingvalls!!!
De övriga 80 milan var problemfria och som vanligt underbara trots E4'a och full packning.
Vid övernattning på Södra Berget i Sundsvall tyckte tjejen i receptionen att jag skulle ställa pärlan berdvid en Lamborghini Murciélago.
Ska man stå bredvid en stödhjuling skall det väl vara en sån.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |