Bike Göteborg, Se upp!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Vill man att garantier ska gälla har man inget annat val än att lämna in den! Jag är utbildad mc-mekaniker men får inte skruva. När garantin gått ut kommer den förmodligen inte se en verkstad igen.
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Svar från Bike i Göteborg:

Hejsan

Måste säga att jag är imponerad av sporthoj.com och er som sköter sidan. Ni läser uppenbarligen alla inlägg och låter smutskastade handlare besvara anklagelser. Det ger stor legitimitet och hedrar er.

Som så ofta så har myntet flera sidor när all information kommer fram. När kunden kom för att hämta sin hoj så jag gick med till den och ville berätta vad vi gjort med den, turerna fram och tillbaka, gången i reklamationsprocessen, åtgärderna som tagits för att få ordning på hans hoj så pass snabbt under förutsättningarna och slutligen mina farhågor om att samma fel ska uppstå igen.
Själv hade jag velat veta vad man gjort med min käraste ägodel och det hade nog skapat förståelse.
Det jag får av kunden är -Jag har inte tid, -Det skiter jag i, och fler otrevligheter. Jag frågade kunden om han ändå ville prata med mig men fick bara mer otrevligheter kastat i ansiktet. Jag fick inte en syl i vädret. Inte ens som mc handlare ska man behöva ta detta men för att inte skapa en scen så gick jag därifrån.
Som så ofta så är det falerande kommunikation som är orsaken till en brusten relation.
Var har vi då brustit i vår kommunikation? Vi har uppenbarligen varit i kontakt med kunden ett par gånger under resans gång. Skulle fler kontakter tagits? Kanske. Men vi har uppenbarligen prioriterat att hjälpa så många andra som möjligt i stället för att ringa och berätta att vi har inget nytt att berätta.
Under våren så är det en utmaning att få kapaciteten att räcka till. Vi får prioritera. Den här kunden och hans hoj har haft högsta prio. Men för att dialogen mellan handlare o kund ska fungera så måste båda ta del. Inte som i detta fallet när kunden skäller och svär utan att lyssna överhuvudtaget.
Jag tackar för att sporthoj.com låtit oss komma till tals och kommer därmed inte att besvara fler kommentarer i detta fall. Den som vill veta vad som hänt rent tekniskt och vad som gjorts med hojen är välkommen in till butiken så ska jag gärna förklara och berätta.

Med vänlig hälsning,
Ola Strandvad
Bike Göteborg
 

MJ_

Gillar udda hojar.
Gick med
29 Aug 2016
Ort
Skåne
Hoj
För många att räkna upp
Vill man att garantier ska gälla har man inget annat val än att lämna in den! Jag är utbildad mc-mekaniker men får inte skruva. När garantin gått ut kommer den förmodligen inte se en verkstad igen.

Jag har varit i kontakt med Konkurrensverket samt Konsumentverket i den frågan, det är inte så självklart längre med s.k auktoriserade verkstäder och tvånget för att bibehålla garantin. Vi har Kia-domen som bra vägledning, dock gäller eu direktivet fortfarande uttryckligen fyrhjuliga fordon. Framförallt Konkurrensverket var mycket intresserade av att titta på detta. Så länge arbetet är fackmannamässigt utfört samt delar av samma eller motsvarande kvalitet används så gäller alla garantier.
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Jag orkar inte ens läsa svaret, det är Ola på Bike som gett detta svar. Det han inte tar med här är att jag redan innan jag kom in för att hämta hojen pratat med mekanikern som gått igenom vad som gjort, alltså bytt soppa filter. Även mekanikern Anders höll med om att det inte vart snyggt gjort att ingen hör av sej eller att ingen kompensation getts i form av servicen eller liknande. Det verkar fortfarande gå in i deras huvud att jag är igentligen inte arg för att det tagit tid eller dålig kommunikation. Jag är arg för att jag köpt en fabriksny hoj som går sönder efter 90 mil och det enda dom gör åt problemet är att rycka på axlarna utan någon goodwill eller kompensation för problemet över huvud taget. Ingen har ens tänkt tanken att "fan gubbar se till att hojen rullar" utan deras tanke sätt är "ordna garantin, ring inte kunden föräns det är klart, och för fan vad ni en gör bjud inte på något!"
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Skall även tilläggas att ALL kontakt som togs är från mitt håll. Bike har alltså inte ringt eller mailat frivilligt EN gång under resans gång som Ola här antyder. Att dom har prioriterat att hjälpa andra har jag förstått då jag inte fått någon hjälp alls. Och att han säger att min haft prio ett, då förstår jag inte varför det tagit 5dagar från att problemet uppstod och 4dagar från att dom fick in hojen tills det att dom ens felsökt den. Det kallar inte jag prio? Det kallar jag "ställ dej i kö som alla andra" .. Det är inte bara kommunikation till mej som är bristfällig, kommunikationen mellan den som sålt (Martin), Mekaniker (Anders) och ansvarig (Ola) verkar vara noll. Man bollas mellan dessa 3 beroende på hur man ställer frågan och ingen vet vad den andra har sagt.
 

Mr: D

Ny medlem
Gick med
28 May 2017
Ort
Gbg
Hoj
Kawa zzr600
Hej,
Så som jag ser det så är det ju tur att du köpte en ny hoj så du har garanti på den tänk om du hade köpte en begagnad hoj utan garanti. Då hade du ju fått vänta på delar o byta och laga själv. Som jag förstått det hela så har väl detta inte kostat dig nånting att få åtgärdat.

Med tanke på non-stop garantin så fick du väl möjlighet o få en lånehoj?

Känns som om det gjorts en höna av en fjäder...
 

Raderad medlem 51742

Guest
Inte kul att starta med en sådan upplevelse när man precis köpt ny hoj.
Är det helt orimligt att tänka sig att "högsta prio" faktiskt inte betyder att de släpper allt för stunden och arbetar oavbrutet med din hoj tills problemet är löst, utan att att din hoj tillsammans med några andra hojar har högsta prioritetskategorin och därmed går före hojar av lägre prioritet?

När det är som mest tryck på MC-verkstäderna på våren kan det lätt bli många veckors väntetid. Att man trots högsta prioritet kan få vänta ett tag i det läget är förstås inte kul, men frågan är om det är orimligt, med tanke på att Bike säkert även behövt vänta på besked från KTM osv?

Har man köpt flygbiljett i Business Class innebär det ju inte att man är garanterat först av alla på planet, trots prioriterad ombordstigning.
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Lånehoj kom in i bilden efter att jag blivit arg 2v senare och undrat vad som händer. Och som jag sagt tidigare, det som gör mej arg är inte att det tagit lite tid de köper jag. Det jag inte köper är den totala tystnaden om inte man själv tar kontakt och undrar vad som försiggår i kombination med att man inte har något som helst service tänk i form av kompensation. Jag hade velat se era reaktioner om ni köper en hoj fabriksny, får åka på den i 1mån 90mil för att sedan ställa den på verkstad igen i 3 nästan 4v för ett soppafilter utan kompensation för det från verken KTM eller Bike. Jag köpte inte en hoj för 160k för att den skulle stå 50% av ägandetiden på verkstad utan att någon tycker det är fel och tycker att det borde kompenseras? Och i goodwill tänket kan man även ta med att man inte ens vill bjuda på 600:- efter att man lagt ut 250000:- på mindre än 6mån. Jag säger som sagt inte att dom inte löst problemet, jag säger bara att räkna inte med någon goodwill eller kompensation för att du inte får åka hoj även om du köper en fabriksny som jag anser att dom borde känna ansvar för och känna ansvar för dej som kund. Jag menar, spolar jag ett avloppsstopp och de blir stopp 1v senare då känner jag mej dum, åker dit direkt, ber om ursäkt och spolat igen gratis likväl som dom kanske borde be om ursäkt, hålla någon form av kontakt utan att behöva jaga dom, och kanske kompensera för det man missat?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Trist. Måste kontra med att jag alltid blivit bra bemött och professionell service. Hoppas det löser sig för dig.

Hade också varit jävligt upprörd och besviken om jag hade haft samma upplevelse. Men som "ething" skriver ovan så är mina erfarenheter hittills de motsatta.

Jag efter att man börjar höja rösten och skrika får man ett "vi är ledsna att du känner så" men inget mer efter de. Jag förstår att hojar går sönder och att det kan hända saker, de e inte de som är problemet. Jag förstår även att saker kan ta lite tid. Vad jag inte köper över huvud taget är att det inte fanns någon som helst kundkontakt under tiden om inte jag hör av mej till dom och heller ingen som helst service eller goodwill tänk när de gäller en fabriksny hoj som strular så pass tidigt och under bästa tiden på året! Jag har köpt min sista hoj och även servat för sista gången hos dessa gossar. Det finns andra som bryr sej om sina produkter lite mer än dom.

Intressant att det finns så tvärt olika erfarenheter om samma ställe. Men kanske Corpax kastar en del ljus över situationen i sitt inlägg.
Jobbar själv med kundkontakt, och kan säga med ärlighet att den kunden som kommer in, eller ringer, är arg och gapar och skriker, ofta går till hot ("jag skall aldrig mer handla här", "jag ska minsann ringa hit, kontakta den", "det här ska ni få ångra", osv), och inte sällan går på direkta påhopp skällsord och osakligheter (idiot, pucko, inkompetent, osv), ÄR ABSOLUT INTE den kund som är högst på prioritetslistan när det finns mycket att göra.
Den som lugnt och sansat förklarar problemet och för en saklig dialog om hur man vill lösa det, får oftast den hjälp de behöver. Tyvärr i mån om möjlighet, alla vill ju hjälpa en trevlig kund, men ingen är magiker dock.

Du är ju självklart viktig som kund, men det är ALLA andra kunder också, och ingen kommer att be en trevlig kund dra åt helvete bara för att någon arger satan smäller upp dörren och skriker skällsord. Något att tänka på.
Utan att veta något om detta fallet, självklart. Bara något jag i allmänhet märkt att många verkar tycka att man som jobbar med kundkontakt är fritt byte för alla möjliga påhopp.
 

MJ_

Gillar udda hojar.
Gick med
29 Aug 2016
Ort
Skåne
Hoj
För många att räkna upp
Du har inte funderat på att folk kanske gapar och skriker i ren frustration över dåligt bemötande från handlaren då? Lite självkritik om man är i branschen bör man ha samt att som kundkontakt är man just den som kunden kontaktar och framför sina åsikter till, det ingår i jobbet. Representerar man då en handlare som inte ger rätt service får man gilla läget. Självklart ska man som kund uppträda ordentligt och inte skälla direkt.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Edit: En annan sak är ju att man inte kan strö kompensationer kring sig hur som helst heller. Det är ju tyvärr något som behöver komma från tillverkaren i de allra flesta fall. Marginaler på de flesta produkter är betydligt mindre än de flesta verkar tro, och börjar man strö i kring sig kompensationer och rabatter för tusenlappar som enskild återförsäljare får man snart slå fast, även om man vill ge.
Börjar du sedan lova sådant som slav på golvet så kan du hamna att betala detta själv, eller få gå från jobbet. Vem vill göra det för 90kr i timmen?
Ändå är det gärna dig på golvet som kunden riktar sin ilska emot.
Att det inte kommer någon kompensation från KTM vid en uppenbar miss är väl lite av en annan sak. Tyvärr ofta problemet i stora företag, att enstaka fall lätt försvinner / blir ignorerade. :/
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Intressant att det finns så tvärt olika erfarenheter om samma ställe. Men kanske Corpax kastar en del ljus över situationen i sitt inlägg.
Jobbar själv med kundkontakt, och kan säga med ärlighet att den kunden som kommer in, eller ringer, är arg och gapar och skriker, ofta går till hot ("jag skall aldrig mer handla här", "jag ska minsann ringa hit, kontakta den", "det här ska ni få ångra", osv), och inte sällan går på direkta påhopp skällsord och osakligheter (idiot, pucko, inkompetent, osv), ÄR ABSOLUT INTE den kund som är högst på prioritetslistan när det finns mycket att göra.
Den som lugnt och sansat förklarar problemet och för en saklig dialog om hur man vill lösa det, får oftast den hjälp de behöver. Tyvärr i mån om möjlighet, alla vill ju hjälpa en trevlig kund, men ingen är magiker dock.

Du är ju självklart viktig som kund, men det är ALLA andra kunder också, och ingen kommer att be en trevlig kund dra åt helvete bara för att någon arger satan smäller upp dörren och skriker skällsord. Något att tänka på.
Utan att veta något om detta fallet, självklart. Bara något jag i allmänhet märkt att många verkar tycka att man som jobbar med kundkontakt är fritt byte för alla möjliga påhopp.

Får känslan av att det ligger något i det här. Får känslan iaf att corepax kanske inte varit den mest trevliga och lugna kunden.
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Sedan är ju det här med kompensation lite luddigt. På en ny hoj får man oftast garanti som innebär att fel ska bli fixade utan kostnad. Det är något man förväntar sig och skulle någon slå en räkning i ansiktet på en efter garantijobb så skulle man nog bli lite upprörd.

Att däremot få kompensation för utebliven körtid under tiden fordonet står på verkstad hör nog till ovanligheterna. Det är ju inte som att det är en utgift att inte kunna köra. Men hade man haft t ex en ej avbokningsbar resa bokad hade det kanske varit läge för tillverkaren att fundera på ersättningshoj som goodwill för att deras nytillverkade inte höll måttet.

Det jag vill ha när jag lämnar över ett jobb till en firma, vare sig det gäller bil, MC eller något annat, är en klar tidsuppskattning på hur lång tid det kommer att ta. Och sedan återkoppling om det drar över tiden. Jag är ok med om det är jag som ska ringa tillbaka, bara jag vet när så jag inte behöver jaga firman. Rak kommunikation helt enkelt.
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Rätt ofta ligger problemet i att återförsäljaren måste ha clearat allt med tillverkaren/agenturen för att få pröjs för garantiåtgärd. Är det frågan om produkter som ofta drabbas av småfel och/eller rena tillverkningsfel så blir det mer krångel...

Slutsats: Känner du att din tid på hoj är för kort för att störas av fel, köp något annat än KTM, förslagsvis Honda eller liknande som sällan krånglar och om de ändå gör det så finns det ett rykte om felfrihet som såväl tillverkare som återförsäljare och agentur är måna om att bibehålla.

Läxa till KTM-folket kan ju vara att studera hur BMW-s olika led hanterade garantifel tex när R1200RT hade felaktiga stötdämpare. Återkallelse på samtliga, snarast byte, Öhlinare till de som ville ha en extra snabb lösning, lånehoj och närmast carte blanche i övrigt från BMW att göra kunden nöjd.

Eller gör som japanerna: se till att det inte blir fel.
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Jag var INTE den trevligaste kunden i slutet. Men jag var trevlig och resornerlig innan. Efter 2 veckors tystnad mailade jag och undrar vad som händer. Det var då dom sa att jag skulle få lånehoj. Åkte in och pratade med dom och sa då att det inte är personligt mot dom men dom måste förstå att jag är upprörd över situationen vilket dom förstod. Jag sa även till dom att en lånehoj inte något plåster då jag inte köpte en 1290 för att åka på en boxer utan för att jag just ville åka på en 1290. Vid detta möte lovade dom att höra av sej på måndag igen när Ola skulle vara tillbaka (detta var en fredag) vilket inte skedde, och jag är inte förvånad. Efter detta tog det ytterligare en vecka innan mekanikern skickar meddelande att hojen var klar och jag ringer upp, det är i samband med detta samtal jag får veta att det inte ens var pumpen det var fel på och att dom inte väntade på en pump utan ett soppafilter som det var sagt från början. Och det var först då jag blev arg och otrevlig att ingen som helst information gått ut till mej, ingen som helst kompensation för krångel stillestånd och missad hojåkning och träffar.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du har inte funderat på att folk kanske gapar och skriker i ren frustration över dåligt bemötande från handlaren då? Lite självkritik om man är i branschen bör man ha samt att som kundkontakt är man just den som kunden kontaktar och framför sina åsikter till, det ingår i jobbet. Representerar man då en handlare som inte ger rätt service får man gilla läget. Självklart ska man som kund uppträda ordentligt och inte skälla direkt.

Vad är ett dåligt bemötande? Att du får vänta på din tur? Även om du vill reklamera någonting dyrt?
Att jag inte kan svara på alla frågor om alla produkter på stående fot? Vi har några tusen olika produkter i lager, och några tiotusental artiklar till i beställningssortimentet plus att vi ordnar specialare, jag tycker det är rimligt att jag inte har allt i huvudet. Och nej, jag tycker inte att ett -"Vad i helvete gör du här då?!" :mad: är ok, om jag ber att få kolla upp något och återkomma från gång till gång.

Jag tycker inte heller att man skall behöva ta skit för saker man inte kan påverka bara för att man har det yrke man har. Att stå och skälla på någon för att man fått vänta länge när det är dåligt med personal och mycket kunder hjälper knappast, om inte annat får näste man vänta ännu längre för att jag måste ta mig tid för din avhyvling. Jag hade gärna haft någon kollega till, så du fått hjälp tidigare. Men tyvärr är det sådant man behöver ta med ledningen, att gapa på någon som jobbar häcken av sig för att alla ska få hjälp så fort som möjligt gör bara saken värre. Tyvärr är det ju inte så att chefen lyssnar på mig när jag för vidare klagomål, utan det är mest jag som är en gnällig jävel.

Saklig kritik skall man absolut ta emot, men att bli kallad för satans idiot, och jävla svin, när man för vidare någon annans beslut, tycker jag inte att hör till jobbet.
 

MJ_

Gillar udda hojar.
Gick med
29 Aug 2016
Ort
Skåne
Hoj
För många att räkna upp
Hur mc-handlarna är uppåt landet vet jag inte, men vi hade tex. Mc-huset här nere som typ exempel på otrevlig och nonchalant handlare, till mångas lycka gick de i konkurs. Lillemans Mc har alltid varit trevliga (mig veterligen) och de finns kvar än. Hörbergs var nog nära att konka med då de hade sur och otrevlig personal. Nu är de uppköpta och i princip borta. Frusterade kunder måste tas på allvar om det ligger substans bakom, men man ska uppträda respektfullt från båda hållen. Fred på jorden! :crash
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Vad är ett dåligt bemötande? Att du får vänta på din tur? Även om du vill reklamera någonting dyrt?
Att jag inte kan svara på alla frågor om alla produkter på stående fot? Vi har några tusen olika produkter i lager, och några tiotusental artiklar till i beställningssortimentet plus att vi ordnar specialare, jag tycker det är rimligt att jag inte har allt i huvudet. Och nej, jag tycker inte att ett -"Vad i helvete gör du här då?!" :mad: är ok, om jag ber att få kolla upp något och återkomma från gång till gång.

Jag tycker inte heller att man skall behöva ta skit för saker man inte kan påverka bara för att man har det yrke man har. Att stå och skälla på någon för att man fått vänta länge när det är dåligt med personal och mycket kunder hjälper knappast, om inte annat får näste man vänta ännu längre för att jag måste ta mig tid för din avhyvling. Jag hade gärna haft någon kollega till, så du fått hjälp tidigare. Men tyvärr är det sådant man behöver ta med ledningen, att gapa på någon som jobbar häcken av sig för att alla ska få hjälp så fort som möjligt gör bara saken värre. Tyvärr är det ju inte så att chefen lyssnar på mig när jag för vidare klagomål, utan det är mest jag som är en gnällig jävel.

Saklig kritik skall man absolut ta emot, men att bli kallad för satans idiot, och jävla svin, när man för vidare någon annans beslut, tycker jag inte att hör till jobbet.

Självklart ska ni få chansen att kolla saker och återkomma, problemet här är att ingen återkom, varken via mail eller telefon. Och jag gick aldrig till personligt angrepp, jag uttryckte mitt missnöje mot situationen och att det skötts dåligt och att jag anser att det borde tas något ansvar och kompenseras på något vis. Jag har aldrig sagt till någon av dom att dom är duma i huvet, värdelösa eller något åt det hållet.
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
man får nog höra av sig själv. Är det tyst från kundens sida så halkar man ner på priolistan.
ringer man varje dag så underlättar det för firman också.
Synd att du inte ville åka BMW:)
 

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Corepax1290...

Jag är 100% på din sida i detta fall.
Du har köpt en ny hoj med garanti, den går sönder och självklart så ska den lagas så snart som möjligt...
Nu till detaljer...
Att dom inte bjöd på montering av slipon och skylthållare låter bara helt sjuk.
Firmans förskönade historia köper jag inte, den är väldigt falsk och genomskinlig.
Dom skulle direkt ha öppnat hojen, felsökt och beställt delar som behövdes.
Vi säger att med felsökning och leveranstid på reservdelar så borde det inte ha tagit mer än 10 arbetsdagar innan din hoj blev klar.
Nu till det du kunde ha gjort från första början...

Inte ha köpt hojen av dom från första början eftersom dom inte ens ville bjuda på en sketen montering av slipon och skylthållare.

Tagit en lånehoj från dag 1!!

Fått underlag på vad det är dom har gjort från dag 1 då du lämnade in hojen.
Dom har skrivit att din hoj var prio 1, skitsnack!
Om det nu inte är skitsnack så är dom väldigt inkompetenta och borde inte ens få sälja nya mc.
Har själv en gång i tiden varit intresserad av att göra affär med en firma i "Trollhättan":hihi fick samma skitbemötande. Ingen återkoppling om att dom tyckte att mitt bud var för lågt eller att dom inte kunde sälja den för det priset.
Dom sket i att höra av sig helt enkelt trots att dom hade lovat återkoppling.
Hursomhelst så är jag glad över att du har fått tillbaka hojen :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top