Rundningsmärke
%#(/&_;!"#^¨
På morgonen, på väg mot karlskoga, satt jag och förbannade den svenska sommaren,
det är antingen regn eller svinkallt. Jag frös som en hund trots underställ, en kopp kaffe
på Statoil i Karlskoga satt fint. Under dagen klarnade det upp och blev riktigt varmt,
för varmt för min smak, idag är jag röd som en kräfta i ansiktet.
Vis av erfarenhet tänkte jag ta det lite lugnt och undvika att vurpa, det blir så bökigt när
man kört hojen till Karlskoga, dessutom syntes inte Goodstuff till...
Efter ett lugnt första pass i gul grupp kände man sig varm i kläderna, efter andra blev jag
uppflyttad till röd istället. Körningen stämde ganska bra utan att man tog i som en dåre,
den enda lilla incidenten var att jag tvingades räta upp och styra rakt fram inför Eje´s för
att inte braka in i hojen framför mig som bromsade lite märkligt.
Det var kul att se forumkändisar som föråkare, Donkey Kong och Pingvinen.
Pga tidiga middagsplaner var jag tvungen att skippa det sista passet, förutom det var
det en kanondag.
/A
Jag såg inte en enda vurpa i gatgrupperna?!
det är antingen regn eller svinkallt. Jag frös som en hund trots underställ, en kopp kaffe
på Statoil i Karlskoga satt fint. Under dagen klarnade det upp och blev riktigt varmt,
för varmt för min smak, idag är jag röd som en kräfta i ansiktet.
Vis av erfarenhet tänkte jag ta det lite lugnt och undvika att vurpa, det blir så bökigt när
man kört hojen till Karlskoga, dessutom syntes inte Goodstuff till...
Efter ett lugnt första pass i gul grupp kände man sig varm i kläderna, efter andra blev jag
uppflyttad till röd istället. Körningen stämde ganska bra utan att man tog i som en dåre,
den enda lilla incidenten var att jag tvingades räta upp och styra rakt fram inför Eje´s för
att inte braka in i hojen framför mig som bromsade lite märkligt.
Det var kul att se forumkändisar som föråkare, Donkey Kong och Pingvinen.
Pga tidiga middagsplaner var jag tvungen att skippa det sista passet, förutom det var
det en kanondag.
/A
Jag såg inte en enda vurpa i gatgrupperna?!

till Peter Lindén!!Ritar lakritsar ut ur depåkurvan,fullt på trean på nya Firebladen och 225 på mätaren

Tur att man kör hoj som är lite jordfräsbesläktad