Bike-Dagarna??

Vi samlas vid min verkstad till 9.30
Jag e där från 8.00 om nån e morgon pigg o kanske vill tvätta hojen eller....!?

Ni som vill hänga med o inte vet var min verkstad är så kör till Mekonomen Strömstavägen så ser ni oss. :tummenupp

Firefly skrev:
Äh, det är ju inte roligt att köra om det regnar... Nu vet jag inte hur slö din maskin är men min är för kraftfull för att köra i regn *host* *host*... :hihi :7peta

Jag har tyvärr inget bra svar på det inlägget.... DOOH! <- (Homer Simpson kommentar) :huvet

akora skrev:
Haru verkstad!=?!?!?#?%)U&`
varför inte säga något försen nu?!="

:)

E... du har alldrig frågat :hihi
Men visst har jag men inget som jag har officielt, men visst kan jag göra saker där.

Fixade ju precis min hoj! Den e lackad o klar nu så det e bara ut o köra :banana Blev färdig i Lördags lagom till Bike.

Går ju inte att lämna bort till verkstäder det tar ju en evighet!
Den gör ju ingen nytta om den står på en verkstad! Då kan man ju inte vara ute o köra med polarna :rolleyes:

Hur går det med din?

Mr Gixxer skrev:
E... du har alldrig frågat :hihi
Men visst har jag men inget som jag har officielt, men visst kan jag göra saker där.

Fixade ju precis min hoj! Den e lackad o klar nu så det e bara ut o köra :banana Blev färdig i Lördags lagom till Bike.

Går ju inte att lämna bort till verkstäder det tar ju en evighet!
Den gör ju ingen nytta om den står på en verkstad! Då kan man ju inte vara ute o köra med polarna :rolleyes:

Hur går det med din?
Ska inte skryta, har inte hört ett smäck. Bara att gå i cirklar och yla som en hund

Poffer skrev:
Stod o dregglade över den på bike senast jag var där...hade vart kul att se den "in action" någon dag :yoparty

Har kört 40 mil med min i helgen totalt...
Så nu börjar både Däck och Bromsar ta som dom ska....
jäkligt kul cykel, vill gärna lyfta framdäcket om man är för snabb iväg....
inte nån Hoj att köra i 300 med p.g.a luftmotståndet.. :D

Annars är jag såååå jäkla nöjd... hoppas bara att vädret kan bli lite bättre igen.. för idag så störtregnar det!!! :huvet

RwE skrev:
Har kört 40 mil med min i helgen totalt...
Så nu börjar både Däck och Bromsar ta som dom ska....
jäkligt kul cykel, vill gärna lyfta framdäcket om man är för snabb iväg....
inte nån Hoj att köra i 300 med p.g.a luftmotståndet.. :D

Annars är jag såååå jäkla nöjd... hoppas bara att vädret kan bli lite bättre igen.. för idag så störtregnar det!!! :huvet

Låter helt ok! Jag blev riktigt såld på utseendet faktiskt, snacka om fulsnygg hoj. Är din svart? Farsan nämnde ngt om att han såg en svart hoj i herrsta, som jag misstänkter kan vara en super duke. Kan ju kanske vart du?

Poffer skrev:
Låter helt ok! Jag blev riktigt såld på utseendet faktiskt, snacka om fulsnygg hoj. Är din svart? Farsan nämnde ngt om att han såg en svart hoj i herrsta, som jag misstänkter kan vara en super duke. Kan ju kanske vart du?

Det var nog jag... svart är den allt!!!
Och jag åkte nog genom Herrestad 30 ggr i helgen!!!

haha.... körkåt som fasen första helgen!!

RwE skrev:
Det var nog jag... svart är den allt!!!
Och jag åkte nog genom Herrestad 30 ggr i helgen!!!

haha.... körkåt som fasen första helgen!!

Hehe ok, ett under att jag missade dig då :P På farsan lät det inte som att du körde in den lite lugnt så här i början iaf! :D

Poffer skrev:
Hehe ok, ett under att jag missade dig då :P På farsan lät det inte som att du körde in den lite lugnt så här i början iaf! :D

haha.. jag har faktiskt låtit bli att varva mer än 6 och kört på lägre växlar än normalt.. hela helgen... enligt instruktionerna... men den är svår att inte gasa med.. så låter den ju för jäkla gött när man drar på!! :hihi :hihi :hihi

På tal om hallon, E de nån som ska med på HALDEN körningen på torsdag?? Samling i norra hamnen, LYSEKIL 09.30 Förslagsvis tas färjan 09.00

SUGNA???

sanntur skrev:
På tal om hallon, E de nån som ska med på HALDEN körningen på torsdag?? Samling i norra hamnen, LYSEKIL 09.30 Förslagsvis tas färjan 09.00

SUGNA???
På tal om blåbär, jag hörde att du körde iväg en demo-BMW på bakhjulet under Bikedagarna... En BMW med packväskor och hela kittet. :hihi

RwE skrev:
haha.. jag har faktiskt låtit bli att varva mer än 6 och kört på lägre växlar än normalt.. hela helgen... enligt instruktionerna... men den är svår att inte gasa med.. så låter den ju för jäkla gött när man drar på!! :hihi :hihi :hihi

Hehe ok, det e inte alltid så lätt att hålla sig! :gnissla

Firefly skrev:
På tal om blåbär, jag hörde att du körde iväg en demo-BMW på bakhjulet under Bikedagarna... En BMW med packväskor och hela kittet. :hihi

JAG såg att det va en pan europee (Honda) BÅDE på tvåan och trean...

Last edited:
sanntur skrev:

SUGNA???

jag frågade just Cheefen.. och det såg ut som om det blir JOBB på torsdag...
och det är sååå surt... för nu är jag åksugnare än nånsin.... :huvet

ps.Tänk att jag hörde med det ryktet om en BMW med packväskor.ds :D

RwE skrev:
Oh nej... har du kört nåt i år då? :confused:

Har inte kört mer än 25-30 mil i år...den rasslar ganska rejält och jag har inga pengar att renovera den för just nu. Så jag väljer mina turer med omsorg :näsblod

Poffer skrev:
Har inte kört mer än 25-30 mil i år...den rasslar ganska rejält och jag har inga pengar att renovera den för just nu. Så jag väljer mina turer med omsorg :näsblod

vet du vad det är som rasslar då?..
det går ju att renovera med lågbudget om man kan skruva lite!!
:tungan

RwE skrev:
vet du vad det är som rasslar då?..
det går ju att renovera med lågbudget om man kan skruva lite!!
:tungan

Det kommer från motorn, säkert veven och några lager som e slut. Borrade cylindrarna och köpte nya kolvar i vintras, så det är inte det. Man kan ju klara sig undan med några tusenlappar, men jag behöver hjälp om jag ska kunna renovera. Farsan erbjöd sig att hjälpa till nu i vinter, om jag inte säljer den innan dess.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti