Big Brother

Ravetrancer skrev:
jag tror många fler tittar på det än vad dom vill erkänna, jag har iaf BB LIVE , man kan kolla på dom dygnet runt.
Ganska kul att se hur männsikor beter sig gentemot varandra och bakom andras ryggar Live :)
Ser BB mer som ett experiment än en dokusåpa liksom.

//Rejvis

Första veckorna av första säsongen av bb hände det absolut _ingenting_. De åt, sov och snackade, typ. Eftersom det var skittråkigt så fick Kanal5 hitta på massa krystade tävlingar och regler för att det skulle hända något i huset. Dessutom är ju urvalet (åtminstone i de senare säsongerna) sådant att det inte blir speciellt intressant som socialt experiment. Det jävligt billig tvunderhållning bara.

BB-live, hur mycket händer det egentligen då? Sitter du klistrad framför tvn för att inte missa dygnets roliga grej?

Har sett några avsnitt de flesta säsongerna men det är ju dum-tv så det skriker om det. Jag tror jag förlorat lite hjärnceller varje gång jag sett på BB.

Big Brother är ju riktigt skoj!

Jag håller med er om att det inte alls är speciellt skoj innan man vet hur personerna är, eller förrän dom vart där en vecka eller så. Men sen är det riktig idiotunderhållning. Då är frågan hur man står ut med alla avsnitt innan man fattar grejen. Ungefär som snus, man mådde piss första gången ändå tog man en till... och snusträsket var ettt faktum.

Big Brother är och förblir lyteskomik åt mänsklig misär. :hihi

Jag ska se så många avsnitt jag kan. :banana

Ravetrancer skrev:
jag tror många fler tittar på det än vad dom vill erkänna, jag har iaf BB LIVE , man kan kolla på dom dygnet runt.
Ganska kul att se hur männsikor beter sig gentemot varandra och bakom andras ryggar Live :)
Ser BB mer som ett experiment än en dokusåpa liksom.

//Rejvis

Jag kollade på live förra säsongen hos en kompis och det var rätt så roligt. Men att följa det ihopklippta varje kväll känns meningslöst, det är på tok för lite naket för det.

Inskickat av Starstriker
Här är hela listan. Vilka har kollat eller kommer att kolla på Big Brother -06 i mer än 10 minuter?

1. Starstriker (ska kolla)
2. T-rex (skall spela in alla avsnitten för att kunna jämföra med förra året)
3. Klabbe85 (Har kollat på silikonbrösten och kommer kolla på silikonbrösten :) )
4
5
6
7
8
9

Har också bojkottat BB ett tag nu. Polarn är förtjust, å jag kollade med honom igår.. å FYFAN va rolig raggarna är !! Det var faktiskt underhållande att se en vidrig raggare bland blonda bimbos :tuttar

Ska över till samma polare ikväll å kika på BB (mindre kewl) följt av Malmis (kewl, bor i Sollentuna), för att sedan avsluta med Lost (KUNG).

Den enda anledningen som folk verkar ha för att kolla på BB är att spana in :tuttar Internet då? Är inte det bättre? Där slipper man i.a.f höra dom prata...

Chrille skrev:
Du är LITE motsägelsefull.

Du tittar ju tillräckligt mycket för att ha åsikter om deltagarna?

Läs en bok istället.
....eller erkänn att du gillar det. Ingen binder fast dig framför tv'n.

Jag har sett alla avsnitt hittils,de erkänner jag..i brist på annat att göra!
Hade jag haft tålamod till att läsa så hade jag hellre gjort de,,tro mig!!

Inskickat av Starstriker
Här är hela listan. Vilka har kollat eller kommer att kolla på Big Brother -06 i mer än 10 minuter?

3. Klabbe85 (Har kollat på silikonbrösten och kommer kolla på silikonbrösten :) )
4 Malte (Tittar tills jag hittar på något bättre)
5
6
7
8
9

Glor hellre på en schysst film än BB, har faktiskt aldrig följt nån säsong.

Jag har sett alla avsnitt hittils,de erkänner jag..i brist på annat att göra!
Hade jag haft tålamod till att läsa så hade jag hellre gjort de,,tro mig!!

Inskickat av Starstriker

5 Kleiv (tittar med glädje när jag har tid)
6
7
8
9

Inskickat av Starstriker

6 Zee (tittar längre fram när endast de riktigt mentalt rubbade ufona är kvar)
7
8
9

NU har jag kollat. 10 minuter räckte. Det är möjligt att jag kanske råkar zappa mig till BB någon gång i framtiden, men det är definitivt inte ett program jag kommer gråta om jag missar.

Ni som kollar kan väl spela in de bästa bitarna och skicka dom till mig. Jag vill ha en film med 20 minuter av det tokigaste som hände i årets BB.

PMa mig när filmen är klar ;)

Starstriker skrev:
NU har jag kollat. 10 minuter räckte. Det är möjligt att jag kanske råkar zappa mig till BB någon gång i framtiden, men det är definitivt inte ett program jag kommer gråta om jag missar.

Ni som kollar kan väl spela in de bästa bitarna och skicka dom till mig. Jag vill ha en film med 20 minuter av det tokigaste som hände i årets BB.

PMa mig när filmen är klar ;)

Tror inte man kan få ihop 20 min med bra material.. :lol

Malte skrev:
Helt seriöst brudarna som är med som skaffat cilikonbröst måste ju bytt ut sina hjärnor sammtidigt.. :kocko
Det är väl skitsamma? Man behöver ju inte ha ljudet på för att kolla på cheyerna med sillisar :tuttar

Inskickat av Starstriker

7 newstead
8
9

bb

kommer att se

newstead skrev:
7 newstead
8 Alex 6r ( kommer att kolla allt o analysera allt med minne från förra året och sedan göra en utförlig rapport som kommer att komma som sticky, .. )
9

newstead skrev:
Inskickat av Starstriker

7 newstead
8 General E
9

Såg lite i första avsnittet, full fart direkt!

Ere inte så att den galnaste tjejen som sov med dvärgen har varit livets ord innan och skall ta igen saker hon missat?

Inskickat av Starstriker

3. Klabbe85 (Har kollat på silikonbrösten och kommer kolla på silikonbrösten )
7 newstead
8 Ravetrancer, kör BB 24/7 :)
9

General E skrev:
Såg lite i första avsnittet, full fart direkt!

Ere inte så att den galnaste tjejen som sov med dvärgen har varit livets ord innan och skall ta igen saker hon missat?

som har en väntande dom för ringa narkotika innehav och stöld...
blåst j-la brud...
springer runt naken gapar å skriker suger av nån snubbe lr va hon nu gjorde under täcket... dagen efter stans ågren iförd solglasögon stora som paraboler
och så förnekar hon ångesten :huvet

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...