Big Brother

Malte

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
12 cb1000R
Någon som kollat på skiten??
Helt seriöst brudarna som är med som skaffat cilikonbröst måste ju bytt ut sina hjärnor sammtidigt.. :kocko
Finns ju ingen som är värd att kolla på förutom han den norska raggarn som fäller en kul komentar emellanåt..

Fyll på med tankar eller kommentarer,,kul att veta vad andra tycker

Fan kompis skit i deras hjärna, tuttarna är fan mer än halva grejen med tjejer :)

Varför slösa bort tid på ett sånt skit program när man kan va i garaget och pyssla med hojen :va

eightball skrev:
Varför slösa bort tid på ett sånt skit program när man kan va i garaget och pyssla med hojen :va

Hade hellre varit i garaget om jag haft något,,,men de finns ju inget att kolla på när man kommer hem från träningen så de blir ju att man sitter och slö tittar på skiten och skriker åt folk hur konstiga dom är

Malte skrev:
Hade hellre varit i garaget om jag haft något,,,men de finns ju inget att kolla på när man kommer hem från träningen så de blir ju att man sitter och slö tittar på skiten och skriker åt folk hur konstiga dom är

Bolaflipp?

Jag har inte sett det än, va väl några som pirrade första kvällen :banana

Måste va lite bra iaf

Av alla dessa tusentals sökande borde de väl kunnat få ihop en lite mer blandad kompott? Eller är det bara tutt-Lisor som söker? :rolleyes:

Tycker det verkar helt värdelöst i år. Jag stod inte ut i mer än 10min, och det var innan dom äns hade kommit in i huset! Jag gav upp, spelade lite tv-spel istället ;)

Ett jävla lågvattenmärke i TV-historien. :3freak

Vill folk verkligen titta på bimbos o korkade killar som gör bort sig i parti o minut?? :va Det övergår i alla fall mitt förstånd.

Det borde sammanställas register över dokusåpa-tittare att ha till hands då revolutionen(tm) är kommen ;)

Hela Listan

Här är hela listan. Vilka har kollat eller kommer att kolla på Big Brother -06 i mer än 10 minuter?

1. Starstriker (ska kolla)
2
3
4
5
6
7
8
9

Malte skrev:
....
Finns ju ingen som är värd att kolla på förutom han den norska raggarn som fäller en kul komentar emellanåt..
...

Du är LITE motsägelsefull.

Du tittar ju tillräckligt mycket för att ha åsikter om deltagarna?

Läs en bok istället.
....eller erkänn att du gillar det. Ingen binder fast dig framför tv'n.

Big brother ??? är det till för dom som inte har ett eget liv ??

lite lustigt det här. Alla vet vad BB är, men ingen kollar. Jag har inte kollat än, men jag skaaa, jag lovar!

Starstriker skrev:
Här är hela listan. Vilka har kollat eller kommer att kolla på Big Brother -06 i mer än 10 minuter?

1. Starstriker (ska kolla)
2. T-rex (skall spela in alla avsnitten för att kunna jämföra med förra året)
3
4
5
6
7
8
9

Edit; Ja just det, jag har ingen tv. Fakk.

jag tänker inte se en sekund av det, precis som förra gånge och förrförra gången

Jag är en stor vägrare av detta skit program! Det är illa när inte ens Adam Alsing vill va mé..

Starstriker skrev:
lite lustigt det här. Alla vet vad BB är, men ingen kollar. Jag har inte kollat än, men jag skaaa, jag lovar!
jag tror många fler tittar på det än vad dom vill erkänna, jag har iaf BB LIVE , man kan kolla på dom dygnet runt.
Ganska kul att se hur männsikor beter sig gentemot varandra och bakom andras ryggar Live :)
Ser BB mer som ett experiment än en dokusåpa liksom.

//Rejvis

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...