Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaja, men nu är jag inte motorsportintresserad utan motorcykelintresserad och det är sport det är hobby. Compreñde?![]()
Går bidragspengar till racing?![]()
Du är väl inte motorcykelintresserad, du verkar ju helt tafatt inför även de mest triviala ingrepp på hojen
Motorcykelkörningsintresserad kanske![]()
Är nog det här "lilla" bidraget som åsyftas: http://sv.wikipedia.org/wiki/Apanage
Jo, det förstod jag. Men är det verkligen apanaget som går till racing? De pengarna är väl till täckande av Hovets officiella plikter samt drift av diverse slott. Kungafamiljen är väl inte direkt fattig så unge prinsen kan säkert få pappa kungen att slanta upp ur den egna förmögenheten.
Prinsen kanske har ersättning från a-kassan?![]()
Sen när blev a-kassan ett bidrag?![]()
Sedan den till drygt 90 procent finansieras av skattebetalarna?Sen när blev a-kassan ett bidrag?![]()
Vad vet du om det?
Men du har helt rätt.
Det är oborgerligt att kunna sådant som att spänna kedja.
Prins Bertil kunde!![]()
Vilken tönt.
Sorry.Jag är mest skadeglad, överanalysera inte nu.![]()
Om du kan ge ett enda exempel på någon toppförare, inom någon valfri motorsportdisciplin, som aldrig kört av på träning, så ska jag gå med på att det inte är en absolut förutsättning för att nå toppen.F.ö. är det intressant med din definition på racing, brukar du också smeta av på uppvärmningen?
Om du kan ge ett enda exempel på någon toppförare, inom någon valfri motorsportdisciplin, som aldrig kört av på träning, så ska jag gå med på att det inte är en absolut förutsättning för att nå toppen.![]()
Han var en skön lirare, men jag måste säga att jag är glad att han inte blev kung. Då hade han säkert tvingats bli en helt vanlig kunglighet.På en fest gick han omkring i en T-shirt med BP:s gamla coola grön/gula logga på bröstet. Det var bara det att på Bertils T-shirt var bokstäverna omkastade så det stod PB istället.
Att sprida glädje är bra! Faktum är att det är en av mina hobbys...Du har naturligtvis rätt, min poäng var som sagt bara att glädja er andra med den finaste lycka som finns - skadeglädjen.
Sedan den till drygt 90 procent finansieras av skattebetalarna?
Är nog det här "lilla" bidraget som åsyftas: http://sv.wikipedia.org/wiki/Apanage
Jo, det förstod jag. Men är det verkligen apanaget som går till racing? De pengarna är väl till täckande av Hovets officiella plikter samt drift av diverse slott. Kungafamiljen är väl inte direkt fattig så unge prinsen kan säkert få pappa kungen att slanta upp ur den egna förmögenheten.
Ingen aning om apanaget används till nöjen. Skulle inte förvåna mig om så är fallet.
Jag famlar i mörker när det gäller vad Markus syftade på med bidragstagare och uttryckte endast min bästa gissning. Prinsen kanske har ersättning från a-kassan?![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |