Bidrag, flytta hemifrån?

Tack för alla svar..

JAg vet atta det bästa vore att försöka prata med henne, men det tycks vara en omöjlighet, då hon bara viker undan hela tiden.. Får inget ur henne..

Stökig jävel och stökig jävel.. JAg är väl ingen ängel precis.. Men min lillebror är inte varken bättre eller sämre än mej, men han får aldrig någon skit.. Det är alltid bara jag...

JAg kan väl erkänna att jag inte direkt gör som hon säger alltid.. MEn jag trotsar inte eller något sånt heller... JAg har, liksom hon, ganska hetsigt temperament, och ofta flyger hon i luften när jag snäser till.. Men inte fan slår jag på henne när hon snäser åt mej.. :S

att föreslå att ge tillbaka med sammamedecin e nog kanske inte så smart :P

går inte ge henne fingret å gå därifrån?

heimdal skrev:
att föreslå att ge tillbaka med sammamedecin e nog kanske inte så smart :P

går inte ge henne fingret å gå därifrån?

nej, så lågt sjunker jag ju inte så jag gör likadant! :P

Mjae, brukar låsa in mej på rummet.. eller ta bilen och köra därifrån...
HOn lugnar sej ganska fort, sen tycker hon att allt är frid och fröjd igen.. :S

marandy skrev:
nej, så lågt sjunker jag ju inte så jag gör likadant! :P

Mjae, brukar låsa in mej på rummet.. eller ta bilen och köra därifrån...
HOn lugnar sej ganska fort, sen tycker hon att allt är frid och fröjd igen.. :S

mmokej.. å hon klarar inte av att ha en normal diskussion utan å explodera om hon inte får som hon vill typ?

jag tycker absolut du ska prata med skolkuratorn, de brukar ofta vara jättejusta och kunna ge konkreta tips på vad du kan göra. behöver soc kopplas in hjälper kuratorn dig med det också. oavsett vad är det alltid bra att prata med nån som vet mer om sånt här än folk här typ och din pojkvän verkar ju inte vara ett jättebra stöd heller. du kan även prata med nån lärare du litar på eller dylikt.

sluta INTE skolan, då det kan vara skitjobbigt och DYRT att ta igen(csn är inte gratis precis) och jobb växer ju inte på träd direkt, som folk uttrycker det: "skaffa ett jobb då". skaffa och skaffa...men försöka kan du ju alltid!

lycka till och hoppas det ordnar upp sig för dig och som nån sa: var stark, börja inte med en massa skit för att allt är jobbigt, för det blir bättre, lovar! :)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025