Biaggi sätter skåpet...

Han är planerad för ett par race om jag minns rätt.

Om han så tjuvtränat eller ätit krumelurpiller, är det lika imponerande ändå.
Kan inte dra mig till minnes att någon kommit tillbaka efter ett antal år och lagt sig i topp på det viset, oavsett sport. :yoparty

Han är planerad för ett par race om jag minns rätt.

Om han så tjuvtränat eller ätit krumelurpiller, är det lika imponerande ändå.
Kan inte dra mig till minnes att någon kommit tillbaka efter ett antal år och lagt sig i topp på det viset, oavsett sport. :yoparty

Absolut. Men jag tror inte han har en suck mot Rea under race. Men vi får se. Kul om jag har fel

Själv har jag inte följt WSBK senaste åren, följer i princip enbart MotoGP. Men efter denna nyhet måste jag ju definitivt se helgens race! :tummenupp

Även om hjärtat ligger hos Rossi, så har jag en viss respekt för Biaggi.

JÄTTEKUL!!!! Men visst är det liiiiiiiiiiite pinsamt för resten av församlingen, att en gammal föredetting kommer och visar hur det ska gå till? Eller?

JÄTTEKUL!!!! Men visst är det liiiiiiiiiiite pinsamt för resten av församlingen, att en gammal föredetting kommer och visar hur det ska gå till? Eller?

Ungefär som när du tvålar till ungdomarna på banor runt om i världen? :7peta

(Nu har du ju aldrig varit en "föredetting" i och för sig utan har hållt dig ständigt aktuell...)

Han er vel bare med som "wild card". En tredje fabrikk sykkel. SOm takk for at han hjelper Aprillia med utvikling av sykkelen ( tilfeldigvis på samme bane... ).

Biaggi slutade väl inte tävla för att han inte höll måttet. Det var väl för att han var så odräglig att ingen ville ta i honom med tång till slut. I alla fall i MotoGP.

Kvala in som femma och inte mycket skillnader i tid mellan 2-5.

Den lille kejsaren lyckas också jaga upp sin hoj till högsta toppfart i gruppen. Det kan bli fortsatt intressant att följa i racet.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra