Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Regnade tydligen så mycket att det inte var någon sikt för de längre bak i racet som kör i sprutet.Så, är det klimatförändringarna som gör att man inte kan köra klart regnrace nuförtiden?
Har väl lite eller ingen inverkan i Japan?Regnade tydligen så mycket att det inte var någon sikt för de längre bak i racet som kör i sprutet.
Mugello banan dränerar vattnet lite för långsamt ?
Att en Honda inte är podium-material.Har väl lite eller ingen inverkan i Japan?
Svenska kommentatorerna säger "och Marquez på en 3:e plats visar vilken förare han är".
Vad har jag missat?
Rättat Mugello till Motegi, TACK !Har väl lite eller ingen inverkan i Japan?
Svenska kommentatorerna säger "och Marquez på en 3:e plats visar vilken förare han är".
Vad har jag missat?
Det är ju absolut sant.Att en Honda inte är podium-material.
Hehe... Den får du bjuda på.Rättat Mugello till Motegi, TACK !
Så, är det klimatförändringarna som gör att man inte kan köra klart regnrace nuförtiden?
För att inte tala om chansen att få hela alltet elektriskt vid ett blixtnedslag.Nä, jag tror mer på att nutidens veklingar är influerade av fackföreningar, byggnadsarbetare, vägarbetare, chaffisar och annat vänsterpack som kör något snack om att ”ingen ska behöva dö på jobbet”. För man får väl anse att den risken ökar om greppet minskar med en faktor tio och sikten med en faktor hundra…?
Kan det fetstilta, tillsammans med att poängen man tävlar om över en säsong har dubblats från typ 400 till 800, leda till att vi ytterst sällan får se klassiska bataljer som Rossi/Gibernau på Jerez, Rossi/Stoner på Laguna Seca, Rossi/Marquez... var det nu var?, Rossi/Lorenzo på Suzuka m.fl fast i en annan konstellation?Nä, jag tror mer på att nutidens veklingar är influerade av fackföreningar, byggnadsarbetare, vägarbetare, chaffisar och annat vänsterpack som kör något snack om att ”ingen ska behöva dö på jobbet”. För man får väl anse att den risken ökar om greppet minskar med en faktor tio och sikten med en faktor hundra…?
Det har du rätt i ! Varför riskerar nått i dimman bakom Jorge Martin, bättre bryta än vurpa !Kan det fetstilta, tillsammans med att poängen man tävlar om över en säsong har dubblats från typ 400 till 800, leda till att vi ytterst sällan får se klassiska bataljer som Rossi/Gibernau på Jerez, Rossi/Stoner på Laguna Seca, Rossi/Marquez... var det nu var?, Rossi/Lorenzo på Suzuka m.fl fast i en annan konstellation?
"Säjfar" förarna mer nu när de kanske känner att det finns så många fler poäng att fajtas om så man måste inte tänka "do or die"?
Visst är det så, och förra racehelgen var det för varmt! Hoppas något emirat bygger en inomhus bana snart med skumgummi runt hela banan en fet klimatanläggning. Inga läktare heller, så slipper förarna distraktionen med publiken också.Nä, jag tror mer på att nutidens veklingar är influerade av fackföreningar, byggnadsarbetare, vägarbetare, chaffisar och annat vänsterpack som kör något snack om att ”ingen ska behöva dö på jobbet”. För man får väl anse att den risken ökar om greppet minskar med en faktor tio och sikten med en faktor hundra…?
Även på Isle of ManVisst är det så, och förra racehelgen var det för varmt! Hoppas något emirat bygger en inomhus bana snart med skumgummi runt hela banan en fet klimatanläggning. Inga läktare heller, så slipper förarna distraktionen med publiken också.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |