Det blir Sete Gibernau som testar, inte Biaggi.
Kul!!! Ska bli mycket intressant å se vad han säger om hojen, och hur fort det kommer gå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Apropå Capirossi så kommer han att ersättas av Ben Spies på Donnington.
Det var som attan, undrar hur sist han kommer komma. Iaf före eftersläparna som Melandri o West och tamada samt Nakano.Apropå Capirossi så kommer han att ersättas av Ben Spies på Donnington.
Och framförallt så får man se att förarna måste bråka lite med hojarna för att få dom att gå snabbt, inte som i motogp där det för det mesta är strykjärnsmode: onFör en gångs skull är vi 100% överens!![]()
MAX ROCKAR hela SBK! Det är roligare se SBK än MotoGP just nu.. MotoGP är alldeles för likt F1 med alla sina fabriksteam.. I SBK ser det mer ut som racehojar, med olika sponsorer och roligare lacker. Förra året var det väl bara Fiat Yamaha som skojade till det?
/J
Är han trasig? Har jag missat i så fall...Apropå Capirossi så kommer han att ersättas av Ben Spies på Donnington.
Iaf före eftersläparna som Melandri o West och tamada ...
Låter helt rätt. Ingen kan hitta fel på materialet som Biaggi. Dessutom kan han tydligt kommunicera dem också.
Tamada kör WSBK kom jag på.Ska Tamada köra? Inhopp i sånt fall, för vem?
Visst är det så, men varken Katoh eller Rossi var till Ducatis förfogande för utvärderingen av GP9:an. Av de som fanns tillgängliga så var Sete högst troligt en av de bättre. Vad har de mer att välja på, bröderna Roberts?Sete, enligt mig e inte något vidare "super-mc-hero", det var bara ett år som han visade sig vara stark å det var när dajiro katoh omkom å sete fick ta över hans materiell. det var då sete fick upp ångan men fick ändå spö av rossi. nä dajiro katoh for ever säger jag, enda snubbe som hade typ fetare meritlista än rossi å rossi e ju the king. Sete e bara en i mängden i moto gp.
De kanske kan ta Agostini?varför inte ta mike doohan, han lär la ställa upp då å då när han har tid. ducati har helt enkelt tappat fotfäste för tillfället sånt som händer...
De kanske kan ta Agostini?![]()
Doohan är väl 44 år, slutade för 10 år sedan pga skadorna och har inte tävlat på en MotoGP 4-taktare. Inte för att jag tycker att Sete kan jämföras med Doohan, men som testförare idag 2008 är säkert Sete inte ett sämre val än gamle Mick.

att biaggi ska hjälpa folk från motogp då kan ju allihopa börja samarbeta ist bara för att han kör ducati i sbk får han hjälpa factory ducati motogp knasigt..
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |