Biaggi 2008 - uppdatering

Jag tror att Max slutat att läsa Valmers inlägg här på forumet så Valmers behöver inte längre tänka på att vara konstruktiv i sin kritik av hur Biaggi borde agerat mot sin eller sina tilltänkta arbetsgivare. :)

Jag som stolt medlem i Max fanclub (medlnr2) författar fortfarande veckorapporter översatta till italienska åt max innehållande de senaste råden från läktarexpert TM valmers....

Klart Max håller i fortsättningen :tummenupp

Med tanke på hur mycket materialet verkar spöka för förare som man trodde skulle lyckas bättre så ...

Sen är det väl så att vår toppförare Max kan ändra sig och bli lite mer tillmötesgående? Har inte hört att det varit stök i wsbk med honom inblandad?

Tror iaf att får max chansen att åka i bra team kan han piska många i motogp. Tror helt klart han kan komma 3-5 i Vm. Lite kul när reportern frågar vem av stoner & valle han tycker är bäst :)) Att jämföra haga med biaggi är ju lite av en komedi...går aldrig att jämföra en förare ifrån asien med våra muskler ifrån italien.

Sen är det väl så att vår toppförare Max kan ändra sig och bli lite mer tillmötesgående? Har inte hört att det varit stök i wsbk med honom inblandad?

Han whinear ju mindre offentligt nuförtiden så han skaffar sig nog mindre fiender men arbetsmiljöverket hade nog haft en del att anmärka på den psykosociala arbetsmiljön i teamet...

Att jämföra haga med biaggi är ju lite av en komedi...går aldrig att jämföra en förare ifrån asien med våra muskler ifrån italien.
Det där musklerna verkar vara i vägen för Haga ligger ju före Biaggi i tabellen.

Ett tv-reportage med Max som bara är någon dag gammal där han diskuterar Ducatis VM-vinst och framtiden för MotoGP och WSBK mm. Bland annat ska han säga att han trivs i WSBK och vill stanna kvar där.
http://www.youtube.com/watch?v=WRT4...iaggi-alla-ds-parla-del-presente-e-del-futuro
Trist. Men egentligen föga förvånande. Ska man åldras med värdighet i yrkeslivet är det dumt att välja en arbetsplats som domineras av ungdomar. Sad but true.

:rofl Surt sa räven!

Varför i he-te går du in i en tråd som uppenbarligen bara handlar om Biaggi(han som du stalkar) när det enda du tänker göra är att sabba? Välj bort den här tråden istället för att terrorisera den.:7peta

Hoppas Biaggi tar hem WSBK nästa år, inte för att jag varit något jättefan innna men årets säsong var helt klart intressantare med Biaggi än utan.

3218659 Varför i he-te går du in i en tråd som uppenbarligen bara handlar om Biaggi(han som du stalkar) när det enda du tänker göra är att sabba? Välj bort den här tråden istället för att terrorisera den.:7peta

Hoppas Biaggi tar hem WSBK nästa år, inte för att jag varit något jättefan innna men årets säsong var helt klart intressantare med Biaggi än utan.
Hoppas Checa tar det nästa år! Det om något hade ju varit askul. :)

Hoppas Checa tar det nästa år! Det om något hade ju varit askul. :)
Det är onekligen kul att Checa kör WSBK nästa år. Där har vi en förare som bör vara ännu mer motiverad än Biaggi: Checa har ju ingen VM-titel alls. Biaggi har fyra raka i 250.

Visst har WSBK blivit mycket mer intressant med ex-GP förare?!

Visst har det blivit bättre med tunga namn i SBK, men helst skulle jag se SBK VM som en plantskola till Moto GP.

Jag har ( sen comhem " bjuder " på TV4 sport istf Eurosport) skaffat eurosport 1 o 2, på då kunnat se STK 1000 som går ihop med SBK VM.

Min uppfattning är att det vore väl så intressent att se de bästa ur STK 1000 på bra material, i stället för de som inte längre har förtroendet i Moto GP.

Ur underhållningssynpunkt slår unga vildhjärnor rutinerade 35 +, även om det går ett och annat skinställ och kåpuppsättning.

Mycket mer intressant tycker jag inte att det har blivit men lite piggar de upp. Ungefär som när Henke varvar ner i sin moderklubb utan att utföra några stordåd.

Nej, då är det klart intressantare med de nya förmågorna som är på väg till MotoGP eller redan har kommit dit.

Min uppfattning är att det vore väl så intressent att se de bästa ur STK 1000 på bra material, i stället för de som inte längre har förtroendet i Moto GP. Ur underhållningssynpunkt slår unga vildhjärnor rutinerade 35 +, även om det går ett och annat skinställ och kåpuppsättning.
Jag gillar Corti starkt, trist att han missade titeln bara något varv från mål. Vilka inbromsningar! :yoparty

Last edited:
Ur underhållningssynpunkt slår unga vildhjärnor rutinerade 35 +, även om det går ett och annat skinställ och kåpuppsättning.

Bayliss och Hagas omkörningar motsäger detta kraftfullt. No mercy! :yoparty
Även Corser och Biaggi hade en dust i tuffast laget i söndags

Varför i he-te går du in i en tråd som uppenbarligen bara handlar om Biaggi(han som du stalkar) när det enda du tänker göra är att sabba? Välj bort den här tråden istället för att terrorisera den.:7peta

Tyvärr talar du nog för döva öron. Valmers enda nöje här på forumet är att provocera och han gör det framgångsrikt, så han fortsätter säkert gladeligen även framöver. :näsblod

Bayliss och Hagas omkörningar motsäger detta kraftfullt. No mercy! :yoparty Även Corser och Biaggi hade en dust i tuffast laget i söndags
Ja, det var verkligen ingen som la fingrarna i mellan :)

Visst var det väl Bayliss som skrämde Neukirchner i långa högern så till den milda grad att han tappade tempot helt?

Någon som vet vad som hände med Neukirchner i race 2, han kom inte så långt?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...