Aha, så det är okej att kritisera din avdankade idol bara kritiken är konstruktiv? Halleluja i tvåtaktskyrkan.Ordet RR idiot är knappast kontruktiv kritik i min värld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aha, så det är okej att kritisera din avdankade idol bara kritiken är konstruktiv? Halleluja i tvåtaktskyrkan.Ordet RR idiot är knappast kontruktiv kritik i min värld.
Jag tror att Max slutat att läsa Valmers inlägg här på forumet så Valmers behöver inte längre tänka på att vara konstruktiv i sin kritik av hur Biaggi borde agerat mot sin eller sina tilltänkta arbetsgivare.![]()
Han har väl inte så mycket annat att välja på. Finns väl inga MotoGP-team som visat något större intresse, eller?Bland annat ska han säga att han trivs i WSBK och vill stanna kvar där.
Max= Håller inte i MotoGP, Håller inte i SuperBike....
Om några år så tampas han i Italia Rookie 600...![]()
Sen är det väl så att vår toppförare Max kan ändra sig och bli lite mer tillmötesgående? Har inte hört att det varit stök i wsbk med honom inblandad?
Ett tv-reportage med Max som bara är någon dag gammal där han diskuterar Ducatis VM-vinst och framtiden för MotoGP och WSBK mm. Bland annat ska han säga att han trivs i WSBK och vill stanna kvar där.
http://www.youtube.com/watch?v=WRT4...iaggi-alla-ds-parla-del-presente-e-del-futuro
Surt sa räven!Det där musklerna verkar vara i vägen för Haga ligger ju före Biaggi i tabellen.Att jämföra haga med biaggi är ju lite av en komedi...går aldrig att jämföra en förare ifrån asien med våra muskler ifrån italien.
Trist. Men egentligen föga förvånande. Ska man åldras med värdighet i yrkeslivet är det dumt att välja en arbetsplats som domineras av ungdomar. Sad but true.Ett tv-reportage med Max som bara är någon dag gammal där han diskuterar Ducatis VM-vinst och framtiden för MotoGP och WSBK mm. Bland annat ska han säga att han trivs i WSBK och vill stanna kvar där.
http://www.youtube.com/watch?v=WRT4...iaggi-alla-ds-parla-del-presente-e-del-futuro
Surt sa räven!
Hoppas Checa tar det nästa år! Det om något hade ju varit askul.3218659Varför i he-te går du in i en tråd som uppenbarligen bara handlar om Biaggi(han som du stalkar) när det enda du tänker göra är att sabba? Välj bort den här tråden istället för att terrorisera den.![]()
Hoppas Biaggi tar hem WSBK nästa år, inte för att jag varit något jättefan innna men årets säsong var helt klart intressantare med Biaggi än utan.
Det är onekligen kul att Checa kör WSBK nästa år. Där har vi en förare som bör vara ännu mer motiverad än Biaggi: Checa har ju ingen VM-titel alls. Biaggi har fyra raka i 250.Hoppas Checa tar det nästa år! Det om något hade ju varit askul.![]()
Visst har WSBK blivit mycket mer intressant med ex-GP förare?!
Mycket mer intressant tycker jag inte att det har blivit men lite piggar de upp. Ungefär som när Henke varvar ner i sin moderklubb utan att utföra några stordåd.Visst har WSBK blivit mycket mer intressant med ex-GP förare?!
Jag gillar Corti starkt, trist att han missade titeln bara något varv från mål. Vilka inbromsningar!Min uppfattning är att det vore väl så intressent att se de bästa ur STK 1000 på bra material, i stället för de som inte längre har förtroendet i Moto GP. Ur underhållningssynpunkt slår unga vildhjärnor rutinerade 35 +, även om det går ett och annat skinställ och kåpuppsättning.

Ur underhållningssynpunkt slår unga vildhjärnor rutinerade 35 +, även om det går ett och annat skinställ och kåpuppsättning.

Varför i he-te går du in i en tråd som uppenbarligen bara handlar om Biaggi(han som du stalkar) när det enda du tänker göra är att sabba? Välj bort den här tråden istället för att terrorisera den.![]()

Ja, det var verkligen ingen som la fingrarna i mellanBayliss och Hagas omkörningar motsäger detta kraftfullt. No mercy!Även Corser och Biaggi hade en dust i tuffast laget i söndags
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |