BFV NoCD

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Någon som har en FUNGERANDE NoCD-patch till BF Vietnam?
 
sgtpepper skrev:
Vafan, köp spelet istället, det är det värt och så stödjer du svensk spelutveckling.

Självklart, men jag vill testa det först + att jag vill köra utan skiva ändå.
 
Du stöder ett svenskt företag som kör med JÄVLIGT fula metoder. Tvingar anställda att arbeta obetald övertid, långt över 200 timmar per år, bland andra saker.

Det är vad du stöder när du köper spel som DICE gjort. :fakta
 
Plåtniklas skrev:
Du stöder ett svenskt företag som kör med JÄVLIGT fula metoder. Tvingar anställda att arbeta obetald övertid, långt över 200 timmar per år, bland andra saker.

Det är vad du stöder när du köper spel som DICE gjort. :fakta

Obetald övertid är i princip standard på spelföretag, vad är det annars som räknas som fula metoder?
 
Recon skrev:
Obetald övertid är i princip standard på spelföretag, vad är det annars som räknas som fula metoder?

Princip må vara med det är fortfarande ful. Sen ÄR det olagligt att arbeta mer än 200 timmar övertid per år men så man inte betalar för det så finns det inga 'register'. Alltså har det inte hänt.

Fula metoder ätr väl bland annat när man sparkar fackklubbens ledning? Nu har jag inte själv jobbat där men har en polare som jobbat där och fick gå bla. för att han vägrade jobba gratis.
 
Plåtniklas skrev:
Princip må vara med det är fortfarande ful. Sen ÄR det olagligt att arbeta mer än 200 timmar övertid per år men så man inte betalar för det så finns det inga 'register'. Alltså har det inte hänt.

Fula metoder ätr väl bland annat när man sparkar fackklubbens ledning? Nu har jag inte själv jobbat där men har en polare som jobbat där och fick gå bla. för att han vägrade jobba gratis.

Min kollegas vän jobbar där och hon stormtrivs tihi
 
Trevligt! För mig kvittar det vilket bara jag får igång mitt spel.
 
Samma här. :rock Nu mer köper jag inte DICE's spel utan tankar elakt ner dom. Hittat en Keygen men eftersom jag inte har spelet vet jag inte om den funkar. :(
 
Japp, finns både key-gen och Nocd-crack i drivor på DC men dom ska funka också.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top