BEtyg på mina 2 filmer??

Ok jag kanske var lite taskig alla måste börja nånstans, men när man ha sett tre sekunder in i filmen hur finner du resten roligt:va

Det är som om nån drar ett dåligt skämt om och om och om igen eller testa läs detta:

En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....

vad har en grek med en kines att göra?

och hur påverkar det mjällpopulationen med hjälmbärandet? om det inte är så att vad du egentligen menar är att i dessa länder bär man inte hjälm i samma utsträckning som i sverige och därmed slipper en majoritet av mc-förare mjäll eller risk för uppkomsten av mjäll?

Ursäkta är inte så insatt i mjällförfarandet, men vad fan dillar du om egentligen:va

Har du käkat skivling ?

Film ett: orkade se cirka 10 sek. Det hade inte med filmen att göra utan musiken såklart..

Film två: Frän Folka! Nått sånt hade jag kanske kunnat göra med min 1303s.

"girl" har lingonveckan I tells ya! Hon men fler i tråden är bara bittra över att någon kör i t-shirt och måste hugga lite.

Bakhjulsåkning över en bro i kvällssol i t-shirt är finemang! får mig att längta tills nästa sommar! Det är mycket tekniska trick nu för tiden men alldeles för lite finåka. Sköna långa wheelies i bra väder kan man inte bli trött på! :)

Vad är det för äckligt linne du har på dig?

Det är ett "Jakobsbergslinne":D

Last edited:
Eller så är det bara ill riktigt ofränt att åka på bakhjulet hela tiden. Tror fan Stunt är stor i USA där de bara har en massa raksträckor.

Men du verkar hängt mycket vid korvmojjen eftersom du är så duktigt på just bakhjulet :tungan Om man åker motard så brukar det första man vill att lära sig (slide in) i en kurva.. Men de flesta som åker motard har nog missuppfattat bruket av denna hoj då alla lägger ut filmer på 5-10min med enbart bakhjuls åkning vilket inte är kul att kolla på i mer än 30sek haha :)

///Micke

:skrattaåt

Vem är du att bestämma hur man skall framföra sin knarr vad man skall lära sig först osv :rofl

Man får väll köra hur f**n man vill, Vill man uiila så gör man det....

Jag har uiiilat en jävla massa men aldrig i innerstan. (Nån gång har det väll hänt :rodnar)

Man måste inte vara korvkiosk poser för att man är duktig på att uiila :fakta

:skrattaåt

Vem är du att bestämma hur man skall framföra sin knarr vad man skall lära sig först osv :rofl

Man får väll köra hur f**n man vill, Vill man uiila så gör man det....

Jag har uiiilat en jävla massa men aldrig i innerstan. (Nån gång har det väll hänt :rodnar)

Man måste inte vara korvkiosk poser för att man är duktig på att uiila :fakta

Skrev juh iofs inte att det va ett tvång utan "det första man BRUKAR VILLJA lära sig"

Alla får väl köra som dom vill håller fullt och hållet med, Men det är juh tråkigt att kolla på video klipp som bara är bakhjulsåka i 10min ELLR HUR :va

Jaga själv föredrar bana finns inget roligare, men smaken är juh som bekant, som framstjärten DELAD HAHAHA :)

///Micke

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back